Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bulk objectief groter risico op slechter exemplaar?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bulk objectief groter risico op slechter exemplaar?

Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
    Klopt inderdaad.

Prijzen heb ik toen niet nagekeken. gewoon de "witte doos" links erbij gezet.

Enig verschil tussen de prijzen van Express ; 609 euro en Rubens ; 619 euro, is de btw. Heb het even uitgerekend en de prijs zonder btw is bijna identiek (511.7647 voor Express tegen 511.5702 voor Rubens)
    Dan geef ik liever die € 10 meer uit en steun ik de Belgische "kleine zelfstandige"

Grootste reden is dat Rubens op 15 minuten van mij is, dus heel gemakkelijk, ook bij problemen
    ja dan zou ik het ook weten , maar ik woon in het verre west vlaanderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
      ja dan zou ik het ook weten , maar ik woon in het verre west vlaanderen
      Geen winkels in de stijl van Rubens of Konijn of zo in de buurt ? Dat is pech hebben
      Dan blijft er natuurlijk enkel het online bestellen over....
      Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

Comment

ja mediamarkt wel maar die kunnen niet wetijveren met de onlinewinkels alhoe het ook echte winkels zijn en mediamarkt zich de goedkoopste noemt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
          ja mediamarkt wel maar die kunnen niet wetijveren met de onlinewinkels alhoe het ook echte winkels zijn en mediamarkt zich de goedkoopste noemt
          Is mij ook al opgevallen dat de prijzen van Mediamarkt niet altijd "de laagste" zijn.
          En als je dan een behulpzaam verkoper hebt die weet te zeggen dat je in een 7D een SD kaartje kan gebruiken, dan heb ik het wel gehad met Mediamarkt
          Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

Comment

Working...
          X