Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

analoog objectief Tamron 18-200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • analoog objectief Tamron 18-200

    Ik overweeg de aanschaf van een digitale reflexcamera van Nikon. De D90 zou het moeten worden, maar ik vraag me af of ik mijn analoog objectief van Tamron 18-200 zal kunnen gebruiken op de D90. Welke andere modellen van Nikon ondersteunen dat objectief wel/nog ?

  • #2
    Re: analoog objectief Tamron 18-200

    Geef eens de volledige naam van die Tamron met misschien een foto, want er zijn heel veel soorten lenzen.
    Maar als je ze op een Nikon hebt gebruikt moet het normaal wel lukken (al dan niet met autofocus en metering).

    Comment


    • #3
      Re: analoog objectief Tamron 18-200

      een analoog objectief met die range??? zou me zeer straf lijken... dat is een typische DX lens...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: analoog objectief Tamron 18-200

        Er bestaat geen analoog Tamron 18-200 objectief of je zou alle objectieven gewoon analoog kunnen noemen natuurlijk. De 18-200 is al voor DX.
        Er zijn wel 18-200 zonder eigen focusmotor, maar dat heeft niks met digitaal te maken. De Tamron 18-200 geeft trouwens echt geen mooie kleuren.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: analoog objectief Tamron 18-200

          ik vermoed dat TS hier een tamron 28-200 bedoelt... zal w.s.een tamron 28-200 xr IF aspherical f/3.8-5.6 macro zijn..

          Comment


          • #6
            Re: analoog objectief Tamron 18-200

            Dan moet Claudio misschien de vraag eerst maar eens correct stellen?
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment

            Working...
            X