Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200 IS maar 2.8 of 4 ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 70-200 IS maar 2.8 of 4 ?

Hallo,

Ik twijfel tussen deze toplenzen maar welk diafragma neem ik best ?
    Zoiezo wil ik de IS versie! Verder beschik ik nog over een 24-70 F2.8 L van Canon.

De aankoop van deze lens is niet voor meteen, maar bedoeling is om er volgend jaar communiefoto's mee te nemen en ik ben dol op de foto's met enorm wazige achtergrond!

groeten
    Jens
    Ik ken er nog niets van...
    **Canon EOS 5D Mark I**Canon EF 24-70F2.8L**Canon Grip BG-E4**Canon Speedlite 430EX**

Re: Canon 70-200 IS maar 2.8 of 4 ?

als je de 2.8 echt nodig hebt, is je keuze snel gemaakt. Volgens reviews is de f/4 IS een van DE scherpste Canon-lenzen.

Desalniettemin ben ik supertevreden van mijn 70-200 2.8 IS
    Als je versie II zou kopen, zou je ook al een wat scherpere lens tov versie I in huis halen.

Gisteren ganse communieshoot gedaan met de 70-200 f/2.8 IS en ik wil ze gewoon niet meer missen!

Ik denk trouwens dat je snel zal vloeken op de mindere lichtsterkte van de f/4 omdat je al f/2.8 gewend bent op je 24-70 2.8.

Gebruik ook de zoekfunctie eens want daar is hier nog over gediscussieerd
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Re: Canon 70-200 IS maar 2.8 of 4 ?

Als je zelf al zegt dat je dol bent op wazige achtergronden dan is de keuze toch niet zo moeilijk toch?
      Kijk verder eens naar de meeste foto's die je nu hebt genomen met je 24-70 2.8. Als je daar nooit vol open schiet dan heb je mss toch geen 2.8 nodig en dan je mss beter gaan voor de 4.0 en nog een prime ofzo erbij kopen :-)

Jakke
      Canon en glas
      www.jakke16.be

Comment

Working...
      X