Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschil tussen 2 Sigma objectieven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verschil tussen 2 Sigma objectieven

Ik ben van plan om een , eventueel tweedehandse, Sigma AF 70-200/2.8 EX DG APO MACRO II HSM Nikon te kopen.

Voor een tweedehandse Sigma - 70 200 2.8 hsm apo m heb ik ondertussen een tip gekregen.

Willen jullie me eens het verschil tussn de twee uitleggen aub. Dank u wel.

Re: Verschil tussen 2 Sigma objectieven

Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk bericht
    Ik ben van plan om een , eventueel tweedehandse, Sigma AF 70-200/2.8 EX DG APO MACRO II HSM Nikon te kopen.

Voor een tweedehandse Sigma - 70 200 2.8 hsm apo m heb ik ondertussen een tip gekregen.

Willen jullie me eens het verschil tussn de twee uitleggen aub. Dank u wel.
    Dat is volgens mij dezelfde lens, die 2de lens is dezelfde maar slecht opgeschreven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
      Dat is volgens mij dezelfde lens, die 2de lens is dezelfde maar slecht opgeschreven.
      neen, een belangrijk woord zie je over het oog, m.n. macro dus is wel degelijk een verschil

het heeft iets te maken met de 'grootte' of dergelijke maar weet zelf niet exact wat

anders via de website van sigma eens de specificaties bekijken om te zien waar het verschil ligt
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
        neen, een belangrijk woord zie je over het oog, m.n. macro dus is wel degelijk een verschil

het heeft iets te maken met de 'grootte' of dergelijke maar weet zelf niet exact wat

anders via de website van sigma eens de specificaties bekijken om te zien waar het verschil ligt
        Euhm kijk eens wat verder, de m staat hier voor macro!

Comment

de ex dg apo ´macro´ heeft een kortere scherpstelafstand.

dat ´macro´ staat op veel lenzen, maar dat is het niet echt, daar je niet tot een verhouding van 1:1 kunt komen.

groeten, Alex.

Comment

Working...
          X