Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzen voor Nikon d5000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lenzen voor Nikon d5000

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
    Ik ga dan maar voor de 18-105mm van Nikon. Ik baseer me volledig op jullie meningen, dus ik hoop dat ik goede foto's ga kunnen nemen , en niet constant kromgebogen foto's moet rechttrekken met Photoshop
    Dat doet de D5000 automatisch (kun je instellen in het menu), natuurlijk alleen voor de jpg. Voor optimale kwaliteit kun je dan altijd nog een raw mee schieten en nabewerken.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
      Ik ga dan maar voor de 18-105mm van Nikon. Ik baseer me volledig op jullie meningen, dus ik hoop dat ik goede foto's ga kunnen nemen , en niet constant kromgebogen foto's moet rechttrekken met Photoshop
      Ga je niet beklagen, ik was eigenlijk ook van plan om deze lens niet bij mijn D90 te kopen omdat hij wel goeie reviews kreeg maar niet zo goed als de 18-55mm. Maar door dat ik mijn toestel dringend nodig had en de snelste levering was met de kitlens op dat moment heb ik dus daar voor gekozen. Nu ik heb het geen moment beklaagd, de 18-105mm presteert zeer goed en is voor vele doeleinden goed, ik heb sinds ik die lens heb mijn 18-55mm niet meer aangeraakt.

Comment

Nu ik heb het geen moment beklaagd, de 18-105mm presteert zeer goed en is voor vele doeleinden goed, ik heb sinds ik die lens heb mijn 18-55mm niet meer aangeraakt.
        en dat voor een zacht prijsje, het kan niet meer stuk
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Working...
        X