Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geluid Canon EF-70-300 IS USM ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geluid Canon EF-70-300 IS USM ???

Hey guys,

heb me net een Canon EF 70-300 IS USM aangeschaft.
    geen idee of het normaal is, daarom dat ik hier even post in de hoop dat iemand anders die ook met deze lens werkt even kan bevestigen
    Ik gebruik ze op een EOS 450D voor de duidelijkheid.

Met IS aan, maakt de lens een geluid alsof er een motortje draait binnenin ... (een tweetal seconden telkens wanneer je scherpstelt (AF)
    Leg ik IS af dan heb ik dat geluid niet. (dus komt duidelijk van IS... (mode 1 of 2 maakt geen verschil)
    Het geluid is niet storend of zo, maar wil gewoon weten of dat normaal is of niet...

alvast bedankt mannen (of vrouwen )
    en nu ga ik fotokes trekken

Canon 450D, Canon EF100-300 IS USM, Canon EF-S 18-55 IS USM, Canon EF-S 18-200 IS USM

Re: Geluid Canon EF-70-300 IS USM ???

Hmmm...

blijkbaar ben ik weer te snel geweest met posten...
    is al 100 keer besproken zie ik

typisch ik

toch bedankt
    en nu ga ik fotokes trekken

Canon 450D, Canon EF100-300 IS USM, Canon EF-S 18-55 IS USM, Canon EF-S 18-200 IS USM

Comment

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kon het vinden kan iemand mij in de goede richting wijzen?

TX

Comment

Hmmm, vingers sneller dan de zoekfunctie.

Comment

moest hier nog ooit iemand in deze topic komen : ja dat is normaal... dat is de IS die werkt
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Hoi Sloerie,

Ik heb hier ook een tijdje geleden een draadje geopend met hetzelfde "probleem" met mijn 17-55 2.8 IS USM..... ik had het ook niet door dat het de IS was.
            Ook ik had niet eerst op dit forum gezocht. Waarschijnlijk komt dit doordat iemand die voor het eerst een IS heeft dit geluid niet kent en direct aan een probleem denkt.
            Was mijn eerste lens met IS, vandaar... misschien bij jou ook de eerste ??
            Wij moeten ons allebei geen zorgen maken dus .
            Groetjes

Comment

Working...
            X