Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met TITANLENS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iemand ervaring met TITANLENS

Heeft iemand ervaring met Titanlens

Aangezien ik nieuw ben in dit wereldje zoek ik dus mensen die hiermee ervaring hebben

Dit lijkt mij de oplossing om op een heel betaalbare manier met je bestaande lenzen meer macro en/of tele e.d te krijgen

Misschien beter als tussen ringen en converters

Wie weet de voor en de nadelen hiervan

Re: iemand ervaring met TITANLENS

Ze zijn duur dat is het nadeel

Comment

Ga eens kijken ARADILON wat een losse lens kost t.o.v. de Titanlen
      Hier ben ik het helemaal niet mee eens dat de Titanlens duur zou zijn
      Kijk maar eens op de site ,daar heb je hele sets voor heel weinig geld !!!!
      Bovendien kan je ze combineren en heb je heel wat mogelijkheden
      Wil alleen weten of iemand hier mee werkt en wat het nadeel er van is

Comment

Het is misschien wel goed om te weten op welk toestel en met welke lens je e.e.a. zou willen gebruiken.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

Het is een Canon 550d
          18-55 IS
          55 -250 IS
          Tamron SP AF 10-24mm F/3.5-4.5 Di II
          Canon EF 100-400m f4.5-5.6 L IS USM 7 Canon EF 50mm f/1.8 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door STEVENS.N Bekijk bericht
            Het is een Canon 550d
            18-55 IS
            55 -250 IS
            Tamron SP AF 10-24mm F/3.5-4.5 Di II
            Canon EF 100-400m f4.5-5.6 L IS USM Canon EF 50mm f/1.8 II
            Een macrolensje is waarschijnlijk wel bruikbaar, de rest zou ik vergeten...

Comment

Je hebt prima objectieven, ik zie geen reden om daar spul van Titan op te zetten waar je 99,99% zeker veel ellende mee zal krijgen qua resultaat.
              Een goede set macroringen zal je meer plezier geven, die kun je vooral goed met je 55-250 gebruiken.
              Als alternatief is natuurlijk een voorzetlens van bv 3 of 4 dioptrie te proberen.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

Comment

kan je me ook zeggen waarom ik hier ellende mee zou hebben
                Want nu weet ik nog niet veel
                Wat is b.v het lichtverlies bij de Titanlens enz

Comment

"De Titanlens "bestaat niet...
                  Die dingen zijn bedoeld voor camera's met een vaste lens, daar is het de enige mogelijkheid om bepaalde dingen te doen.
                  Je heb al goeie lenzen van 10 tot 400 mm , wat moet je dan met voorzetlensjes?

Alleen macrolensjes hebben mogelijk enig nut....

Comment

Ervaring of niet, nuttig of niet, ik vind het een van de meest bizarre shops die ik al
                    gezien heb...
                    Dit is echt winkelen op het zicht, man man... lenzen geordend met foto's ipv modelnaam/specificaties.

Alleen daardoor al zou ik er NOOIT bestellen, dit straalt weinig vertrouwen/professionaliteit uit.
                    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Ga eens kijken ARADILON wat een losse lens kost t.o.v. de Titanlen
                      Hier ben ik het helemaal niet mee eens dat de Titanlens duur zou zijn
                      Kijk maar eens op de site ,daar heb je hele sets voor heel weinig geld !!!!
                      Bovendien kan je ze combineren en heb je heel wat mogelijkheden
                      Wil alleen weten of iemand hier mee werkt en wat het nadeel er van is
                      Vreemd want ik heb op grotere sites merken gezien die wel bekend zijn en die minder kosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
                        Ervaring of niet, nuttig of niet, ik vind het een van de meest bizarre shops die ik al
                        gezien heb...
                        Dit is echt winkelen op het zicht, man man... lenzen geordend met foto's ipv modelnaam/specificaties.

Alleen daardoor al zou ik er NOOIT bestellen, dit straalt weinig vertrouwen/professionaliteit uit.
                        Dit was ook het eerste wat ik ervan dacht, zou er ook nooit willen bestellen.
                        Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be

Comment

kan je me ook zeggen waarom ik hier ellende mee zou hebben
                          Want nu weet ik nog niet veel
                          Wat is b.v het lichtverlies bij de Titanlens enz
                          OK dan, het is TROEP vergeleken met wat je nu hebt, is het nu duidelijker?
                          Sony en Olympus
                          Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                            OK dan, het is TROEP vergeleken met wat je nu hebt, is het nu duidelijker?
                            kort door de bocht

Heb ooit ens een test gedaan met een raynox 2.2x voorzetlens.
                            Was een overblijfsel van mijn panasonic fz30 en daar wel redelijk resultaat mee behaald.
                            Is zo een tube om U tegen te zeggen en deze op een 40-150 van Olymmpus geschroefd
                            Resultaat; geen enkele foto scherp en bij deze ze ook direct verkocht

Voor een reflex zou ik ook enkel maar gaan voor die macro setjes
                            Daar heb je wat aan om te spelen, of te experimenteren

Comment

Inderdaad. Zie Raynox. Prima spul als je het op een goeie lens zet.
                              En het blijft bruikbaar als je een echte macrolens koopt. Kun je iets verder gaan qua vergroting.
                              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Working...
                              X