Van de zomer wil ik op vakantie naar Thailand.
(tenminste, als de rust is wedergekeerd)
Hiervoor ben ik opzoek naar een pro-sumer walk-around lens.
Ik heb een Canon 400D crop camera en ben niet van plan om ooit
over te stappen naar een full-frame, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.
Ook wil ik geen prof worden.
Ik heb al een Tokina 12-24 en m'n nieuwe lens is bedoelt voor het gebied hierboven.
Die 2 lensen zullen dan de enigste 2 zijn die ik meeneem.
Aansluitend op m'n 12-24 zat ik aan een lens te denken die wide iets rond de : 20 / 35mm heeft en in de tele stand tussen 70 en 150mm
De Canon 24-70L en de 24-105L zijn geweldig naturlijk, maar te duur en te zwaar.
(Ik snap dat dit is als vragen naar een Toyota in een zaal vol Rolls eigenaren, maar toch)
Ik heb trouwens ook nog een 50mm 1.8 en een 100mm F2.8 macro, maar die mogen niet mee op vakantie
(tenminste, als de rust is wedergekeerd)
Hiervoor ben ik opzoek naar een pro-sumer walk-around lens.
Ik heb een Canon 400D crop camera en ben niet van plan om ooit
over te stappen naar een full-frame, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.
Ook wil ik geen prof worden.
Ik heb al een Tokina 12-24 en m'n nieuwe lens is bedoelt voor het gebied hierboven.
Die 2 lensen zullen dan de enigste 2 zijn die ik meeneem.
Aansluitend op m'n 12-24 zat ik aan een lens te denken die wide iets rond de : 20 / 35mm heeft en in de tele stand tussen 70 en 150mm
De Canon 24-70L en de 24-105L zijn geweldig naturlijk, maar te duur en te zwaar.
(Ik snap dat dit is als vragen naar een Toyota in een zaal vol Rolls eigenaren, maar toch)
Ik heb trouwens ook nog een 50mm 1.8 en een 100mm F2.8 macro, maar die mogen niet mee op vakantie
Comment