Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200 f2.8 IS of geen IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 70-200 f2.8 IS of geen IS

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
    De reakties op de nieuwe 5D Mark II op de site van Konijnenberg zijn anders niet altijd lovend : http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._ii_serie.html

Er is zelfs iemand die zijn nieuw toestel terug verkocht heeft !
    Er is hier ook iemand op het forum die zijn nieuwe 7D na enkele weken weer verkocht heeft.
    Dat is toch geen uitgangspunt bij de aanschaf van een nieuwe camera. Ik zou zeggen...huur en probeer beide camera's tijdens een concert.

Comment

Re: Canon 70-200 f2.8 IS of geen IS

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      De reakties op de nieuwe 5D Mark II op de site van Konijnenberg zijn anders niet altijd lovend : http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._ii_serie.html

Er is zelfs iemand die zijn nieuw toestel terug verkocht heeft !
      Beide laatste reacties zijn AF reacties. Juist, ja. in welke AF-modus dan (en desgevallend, met welk scherpstelpunt)? Bij welk licht? En met welke lens erop (2.8 of sneller)? Ik heb geen last van een slechte AF in ieder geval.

Er werd trouwens al voorspeld dat de "binnen bereik prijs" van deze FF ertoe zou leiden dat klunzen het toestel kopen hopend op de perfecte Auto stand. Ik zag gisteren nog iemand met een Sony Alpha voor zijn neus naar de display liggen turen

Als het bij mij niet lukt, dan zoek ik de fout eerst bij mezelf, of bij de omstandigheden. En het enige excuus is dat bepaalde zaken mss. iets moeilijker zijn te verwezenlijken (tov een 7D of 1DIII bvb.) maar dat het wel lukt. En dan denk ik even aan mijn hoge ISO ruisvrije foto's en alles is weer goed.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

Comment

Working...
      X