Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lensbaby

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lensbaby

Waar kan je zo'n 'lensbabie muse' kopen ?
    Last edited by LesC; 21 februari 2010, 12:17. Reden: Titel eventjes verbeterd om opzoeken te vergemakkelijken

Re: Lensbabie

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door G30 Bekijk bericht
    Waar kan je zo'n 'lensbabie muse' kopen ?

Zoiets

Cameranu, uw winkel voor camera's en accessoires
    Bootjes

Comment

inderdaad, die effecten zien er zalig uit, maar aangezien het een lens is dat je niet zoveel zal gebruiken zou ik die muse kopen en deze kost 100$ op de officiele site. Ik zou echter wel eerst zeker willen zijn of deze passen op mijn nikon ...
      daarom ben ik op zoek naar een winkel die deze verkoopt.

A little mash up I did with my new lens, this lens is awesome. Totally useful, I really really enjoy it. I'll make up a better one later on!

Comment

Konijn?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

yuppp inderdaad, eventjes vergeten om aan die winkel te denken

iemand ervaring met die lensjes ? ze zien er echt de max uit

Comment

Mijn vrouw droomt er ook van. D'er is pas nog een workshop geweest die we gemist hebben. Op dit moment denk ik dat er nog niet zoveel ervaring is, tenzij iemand anders me hier (hopelijk) komt tegenspreken. Maar ik blijf dit draadje volgen; wie weet kan ik mijn vrouw daarmee helpen?
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

ik zal deze week de muse bestellen via konijnenberg, voor 105 euro.
              't ziet er gewoon te tof uit om mee te werken ! als je info wil over mijn eerste ervaring moet je maar PM sturen !
              Last edited by G30; 21 februari 2010, 00:20.

Comment

't ziet er gewoon te tof uit om mee te werken ! als je info wil over mijn eerste ervaring moet je maar PM sturen !
                Dank voor het aanbod, maar ik ben er zeker van dat er meer forum-bezoekers gebaat zullen zijn bij "gebruikerservaring", dus als je zo vriendelijk wilt zijn je bevindingen hier te posten (eventueel met voorbeeldfoto's), dankjewel asjeblieft!

Comment

ik zou eerder voor de versie met dubbel glas gaan! de enkel glas muse is de lensbaby 1.0 (die heb ik) en is echt wel dof hoor!
                  je moet goed beseffen dat zelfs de plekken die je scherp stelt (wat niet makkelijk is) ook nog altijd niet scherp zullen zijn... de dubbel glas versie schijnt daar beter in te zijn...
                  Last edited by d_oracle; 21 februari 2010, 17:15.
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

of deze passen op mijn nikon ...
                    van de link:
                    Lensbaby Muse Double Glass Nikon
                    Welk bijzonder type Nikon heb je danwel?
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Re: Lensbaby

haha, geen bijzonder type, een zeer bescheiden en simpele D5000.

was gewoon niet zeker of de lens zou passen of niet maar na wat googlen blijkt dat het geen probleem zou mogen zijn.

nu zit ik nog met de twijfel of het geen nutteloze aankoop is
                      Last edited by G30; 21 februari 2010, 19:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        ik zou eerder voor de versie met dubbel glas gaan! de enkel glas muse is de lensbaby 1.0 (die heb ik) en is echt wel dof hoor!
                        je moet goed beseffen dat zelfs de plekken die je scherp stelt (wat niet makkelijk is) ook nog altijd niet scherp zullen zijn... de dubbel glas versie schijnt daar beter in te zijn...
                        is de nieuwe lensbaby muse zowiezo niet met dubbel glas ?

Comment

lensbabies zijn wel leuk, maar denk wel dat effect snel gaat vervelen. Effect is ook vrij makkelijk binnen photoshop te bereiken , lijkt me.
                          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

is de nieuwe lensbaby muse zowiezo niet met dubbel glas ?
                            neen, je kan dat wel kiezen... maar is een duurdere versie
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                              lensbabies zijn wel leuk, maar denk wel dat effect snel gaat vervelen. Effect is ook vrij makkelijk binnen photoshop te bereiken , lijkt me.
                              valt niet makkelijk na te bootsen in PS... maar is ook wel echt moeilijk om mooie foto's mee te maken... ik heb zelf de versie 1.0...

Comment

Working...
                              X