Waar kan je zo'n 'lensbabie muse' kopen ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lensbaby
Collapse
X
-
-
Re: Lensbabie
Hey juppekes
Oorspronkelijk geplaatst door G30 Bekijk berichtWaar kan je zo'n 'lensbabie muse' kopen ?
Zoiets
-
inderdaad, die effecten zien er zalig uit, maar aangezien het een lens is dat je niet zoveel zal gebruiken zou ik die muse kopen en deze kost 100$ op de officiele site. Ik zou echter wel eerst zeker willen zijn of deze passen op mijn nikon ...
daarom ben ik op zoek naar een winkel die deze verkoopt.
Comment
-
-
Mijn vrouw droomt er ook van. D'er is pas nog een workshop geweest die we gemist hebben. Op dit moment denk ik dat er nog niet zoveel ervaring is, tenzij iemand anders me hier (hopelijk) komt tegenspreken. Maar ik blijf dit draadje volgen; wie weet kan ik mijn vrouw daarmee helpen?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G30 Bekijk berichtik zal deze week de muse bestellen via konijnenberg, voor 105 euro.
't ziet er gewoon te tof uit om mee te werken ! als je info wil over mijn eerste ervaring moet je maar PM sturen !BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G30 Bekijk berichtik zal deze week de muse bestellen via konijnenberg, voor 105 euro.
't ziet er gewoon te tof uit om mee te werken ! als je info wil over mijn eerste ervaring moet je maar PM sturen !
je moet goed beseffen dat zelfs de plekken die je scherp stelt (wat niet makkelijk is) ook nog altijd niet scherp zullen zijn... de dubbel glas versie schijnt daar beter in te zijn...Last edited by d_oracle; 21 februari 2010, 17:15.some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G30 Bekijk berichtof deze passen op mijn nikon ...
Lensbaby Muse Double Glass NikonNikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Re: Lensbaby
haha, geen bijzonder type, een zeer bescheiden en simpele D5000.
was gewoon niet zeker of de lens zou passen of niet maar na wat googlen blijkt dat het geen probleem zou mogen zijn.
nu zit ik nog met de twijfel of het geen nutteloze aankoop isLast edited by G30; 21 februari 2010, 19:47.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk berichtik zou eerder voor de versie met dubbel glas gaan! de enkel glas muse is de lensbaby 1.0 (die heb ik) en is echt wel dof hoor!
je moet goed beseffen dat zelfs de plekken die je scherp stelt (wat niet makkelijk is) ook nog altijd niet scherp zullen zijn... de dubbel glas versie schijnt daar beter in te zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G30 Bekijk berichtis de nieuwe lensbaby muse zowiezo niet met dubbel glas ?some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Re: Lensbaby
Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk berichtlensbabies zijn wel leuk, maar denk wel dat effect snel gaat vervelen. Effect is ook vrij makkelijk binnen photoshop te bereiken , lijkt me.some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Comment
Comment