Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extenders canon,sigma,kenko

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Extenders canon,sigma,kenko

Hallo,
    Ik bezit een canon 400D en heb er een sigma telezoom 50-500mm 1.4-6.3APO DG HSM bij,nu wil ik via een extender 1.4 mijn tele uitbreiden.Ik heb geprobeerd met een canon extender maar deze past niet voor de lens.Past dat wel met een extender van sigma of een van kenko? wie kan me daar mee helpen?
    Groetjes
    Marcel

Re: Extenders canon,sigma,kenko

dus je kan je canon extender niet op je sigma lens steken?
    http://www.pietervh.com/
    http://www.flickr.com/photos/pieter776/

Comment

Inderdaad de canon extender past niet op de sigma lens.
      Marcel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sel ducati Bekijk bericht
        Hallo,
        Ik bezit een canon 400D en heb er een sigma telezoom 50-500mm 1.4-6.3APO DG HSM bij,nu wil ik via een extender 1.4 mijn tele uitbreiden.Ik heb geprobeerd met een canon extender maar deze past niet voor de lens.Past dat wel met een extender van sigma of een van kenko? wie kan me daar mee helpen?
        Groetjes
        Marcel
        Je weet toch dat er een speciale stand aan de bigma is om een TC te gebruiken? Indien je de lens helemaal op 50mm zet, zal je ook de sigma tc niet kunnen gebruiken.
        Volgens mij moet het met de Canon TC wel gaat, maar van de sigma ben ik 100% zeker dat het gaat. (verwacht geen autofocus meer met een tc op de bigma en een 400D)

Comment

Ok dank U voor de snelle reactie, dan zal het een sigma extender worden.
          Groetjes
          Marcel

Comment

Extenders zijn gemaakt voor op prime lenzen, en bij hoge kwaliteitslenzen is er een behoorlijk resultaat haalbaar met een 1,4 extender. Als je echter de extender gaat kopen voor de lens die je vernoemt, kan je beter je centen bijhouden.

MVG, Jeff C.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
            X