Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raad ivm lenzen vervangen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Raad ivm lenzen vervangen

hmm, dan denk ik dat ik daar voor zal gaan. Soms niemand ervaring met die lens?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Soldier Bekijk bericht
      hmm, dan denk ik dat ik daar voor zal gaan. Soms niemand ervaring met die lens?
      Er zijn hele toppiks over geweest met ervaringen en er zijn ook reviews (op reviewsites) genoeg.

Comment

of misschien zelf een topic starten...(@ buffalo soldier)

mvg, Marc
        1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
        www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

Ik wou geen nieuw topic starten aangezien dit topic hier over dezelfde vraag ging. Maar zoals Telekees al zei zijn hier wel redelijk wat reviews over te vinden, ik had het gewoon handig gevonden om iemand te kunnen 'ondervragen' die ervaring had met deze lens (is ze niet te zwaar? Hoe zit het met de beeldkwaliteit?...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Soldier Bekijk bericht
            ik had het gewoon handig gevonden om iemand te kunnen 'ondervragen' die ervaring had met deze lens (is ze niet te zwaar? Hoe zit het met de beeldkwaliteit?...)
            Gewicht is gewoon op de Canon site te vinden (het is gewoon een licht dingetje) en beeldkwaliteit in de reviews, daarbij staan ook de sterke en zwakke punten.

Persoonlijke ervaringen heb je niet veel aan, de een vindt hem goed, de ander niet....

Comment

Working...
            X