Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikor 70-210 mf / AF

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikor 70-210 mf / AF

weet er iemand of er een optisch verschil is tussen de lenzen nikor 70-210 4.5-5.6 MF en de zelfde lens AF

Re: nikor 70-210 mf / AF

Ik heb de MF nooit gehad, zelfs nooit gezien, maar afgaande op het gegeven dat de D versie van de AF lens optisch ook nog steeds gelijk was, verwacht ik van niet.
    De mir.com site heeft het ook over "similar".

Ik heb zelf wel de laatste D versie vergeleken met de nieuwere 70-300VR en helaas pindakaas voor de liefhebbers van ouder materiaal zoals ik... de nieuwste is beter.
    De MF 70-210 was overigens een E lens en zal qua degelijkheid niet veel beter zijn dan de AF en de AF-D typen.
    Last edited by Spanjaart; 14 januari 2010, 22:42.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Re: nikor 70-210 mf / AF

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
      Ik heb de MF nooit gehad, zelfs nooit gezien, maar afgaande op het gegeven dat de D versie van de ASF lens optisch ook nog steeds gelijk was, verwacht ik van niet.
      De mir.com site heeft het ook over "similar".

Ik heb zelf wel de laatste D versie vergeleken met de nieuwere 70-300VR en helaas pindakaas voor de liefhebbers van ouder materiaal zoals ik... de nieuwste is beter.
      De MF 70-210 was overigens een E lens en zal qua degelijkheid niet veel beter zijn dan de AF en de AF-D typen.
      ik had ook ergens gelezen dat het een E lens was maar op de lens kan je dat niet zien staat er trouwens ook niet op
      ik had bijna de af gekocht maar liep het mis op het laatste moment , was op marktplaats was overeen gekomen met een verkoper en die zou die lens langs brengen als ie in de buurt moest zijn hij bracht ze en hij zei dat ie een D90 gekocht had , en dat de verkoper in de winkel zei dat die lens niet meer zou werken op zijn nieuwe D90 en dat hij dan best een nieuwe lens kocht, ik zei hem dat dat allemaal larrie was en die lens best op zijn nieuwe D90 paste en ook prima werkte, dus als hij, dat hoorde verkocht ie ze niet meer aan mij van pech gesproken , door eerlijkheid
      Last edited by koen1950; 13 januari 2010, 10:46.

Comment

Working...
      X