Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan enkel klein diafragma kiezen in A-stand?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kan enkel klein diafragma kiezen in A-stand?

Eigenaardig.
    Ik mag met al mijn toestellen op om het even welke snelheid de wieltjes bedienen, er zit nooit dat soort beperking op...
    Ergens een foutje met een contactje binnenin of zo ?
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
      Eigenaardig.
      Ik mag met al mijn toestellen op om het even welke snelheid de wieltjes bedienen, er zit nooit dat soort beperking op...
      Same here... Al heb ik wel een a300.
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Eigenaardig.
        Same here... en ik heb een A200
        Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Dit probleem heb ik ook regelmatig bij mijn Fuji S5pro. Het probleem doet zich alleen voor bij hoge iso standen.

Misschien een ingebouwde bescherming tegen inbranden van de sensor?

Comment

Ik werk ook met een S5Pro als tweede camera en heb dat probleem niet, ik kan draaien zo snel ik wil, aperture verandert altijd mee zoals het (volgens mij) hoort. Kan natuurlijk zijn dat mijn S5 degene is die "defect" is, maar voor mij gedraagt hij zich in ieder geval perfect. Het is al een paar jaar geleden dat ik de manual doorlas, maar kan me geen beschrijving herinneren van dit gedrag? Straks even nakijken...
            www.135mm.be
            @135mm_leuven
            info@135mm.be

Comment

Working...
            X