Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens voor Canon 500D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lens voor Canon 500D

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
    Ik hoop nog van je te vernemen hoe hij bevalt.....
    Hij bevalt me heel goed,is veel steviger dan de kitlens van Canon(18-55)is met een metaal schroefbevestiging wat ook al veel beter is dan die plastieken standaard lenzen van Canon,neemt mooie en scherpe foto bij goed licht,bij slecht niet goed maar met een externe flitser erop dan weer wel , zoals bij de rest zekers,bij de andere merken staat hij geprijsd voor 259 euro(Canonversie 125 euro)dus voor een reserve-lenske moest ik het voor diene prijs zeker niet laten,als je de twee vergelijkt (18-55 Canon)lijkt de Canon net speelgoed,de Sigma heeft een diameter van 67mm wat al veel steviger oogt(wat ik niet wil beweren dat de Canon slecht is hé)vind alleen dat ze bij Canon wat meer aandacht mogen besteden aan de buitenkant van de standaarlenzen
    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
      Hij bevalt me heel goed,is veel steviger dan de kitlens van Canon(18-55)is met een metaal schroefbevestiging wat ook al veel beter is dan die plastieken standaard lenzen van Canon,neemt mooie en scherpe foto bij goed licht,bij slecht niet goed maar met een externe flitser erop dan weer wel , zoals bij de rest zekers,bij de andere merken staat hij geprijsd voor 259 euro(Canonversie 125 euro)dus voor een reserve-lenske moest ik het voor diene prijs zeker niet laten,als je de twee vergelijkt (18-55 Canon)lijkt de Canon net speelgoed,de Sigma heeft een diameter van 67mm wat al veel steviger oogt(wat ik niet wil beweren dat de Canon slecht is hé)vind alleen dat ze bij Canon wat meer aandacht mogen besteden aan de buitenkant van de standaarlenzen

Da's mooi.....
      Mij gaat het hoofdzakelijk om de beeldkwaliteit, ik wil niet inleveren t.o.v. de 18-55 IS
      de buitenkant boeit me niet zo...

Comment

Ik heb de Canon 500D met Kitlens net besteld bij Redcoon.

Tegen het einde van de week is hij er

Ik kan haast niet wachten...
        Canon EOS 70D + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
        flickr

Comment

En valt de camera mee... al veel foto's gemaakt?
          CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janfotos Bekijk bericht
            En valt de camera mee... al veel foto's gemaakt?

Ik ben heel tevreden van de camera. En ondertussen al hééél veel foto's gemaakt. Ik moet wel nog veel leren.
            Canon EOS 70D + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
            flickr

Comment

Working...
            X