Dag. Zit een beetje met een dilemma. In mijn handtekening ziet u over welke lenzen ik momenteel beschik. Het probleem zit hem nu daar, dat ik voor binnenopnames (feestjes ed) een beetje qua licht tekort schiet met mijn 17-40. Dé gedoodverfde 'wandellens- standaardlens' is de 17-55 2.8 , maar ik vrees dat , mocht ik mij deze aanschaffen, de 17-40 in de tas zal blijven zitten, of zie ik dat fout? Ik lees toch van velen die de 17-55 2.8 gebruiken, dat deze lens maar weinig van de body afkomt.
Ik merk nl dat veel leden die over de 17-40 beschikken, daarnaast bvb ook over een 85 1.8 beschikken, of over een 50 1.4 of misschien zijn er nog alternatieven? Misschien zijn die lenzen wel inzetbaar voor het "donkerder" werk, of raden jullie mij toch maar die 17-55 2.8 aan? (en laat ik die 17-40 dan in de zak zitten hetgeen natuurlijk ook zonde zou zijn).
Graag jullie reacties.
Ik merk nl dat veel leden die over de 17-40 beschikken, daarnaast bvb ook over een 85 1.8 beschikken, of over een 50 1.4 of misschien zijn er nog alternatieven? Misschien zijn die lenzen wel inzetbaar voor het "donkerder" werk, of raden jullie mij toch maar die 17-55 2.8 aan? (en laat ik die 17-40 dan in de zak zitten hetgeen natuurlijk ook zonde zou zijn).
Graag jullie reacties.
Comment