Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk van je objectieven wordt het MINST gebruikt of plan je binnenkort te verkopen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk van je objectieven wordt het MINST gebruikt of plan je binnenkort te verkope

Sigma lens met 500mm vast brandpunt. Vroeger was een vast brandpunt gewoon de reden waarom je lenzen wisselde. Nu ik alweer jaren aan zoomlenzen gewend ben, mis ik de zoom bij gebruik van die lens. Het is ook zo'n gesjouw. En wat is er nou helemaal de moeite waard op grote afstand? De beste foto's krijg je door dicht op je onderwerp te kruipen. Anders kun je de camera dichtbij het onderwerp zetten en die op afstand bedienen.

Comment

Re: Welk van je objectieven wordt het MINST gebruikt of plan je binnenkort te verkope

Minst gebruikt: 50/1.8 AF.
      Maar ik zie niet in waarom ie weg moet. Is klein en heeft mij niet veel gekost.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vakantie Bekijk bericht
        Sigma lens met 500mm vast brandpunt. Vroeger was een vast brandpunt gewoon de reden waarom je lenzen wisselde. Nu ik alweer jaren aan zoomlenzen gewend ben, mis ik de zoom bij gebruik van die lens. Het is ook zo'n gesjouw. En wat is er nou helemaal de moeite waard op grote afstand? De beste foto's krijg je door dicht op je onderwerp te kruipen. Anders kun je de camera dichtbij het onderwerp zetten en die op afstand bedienen.
        gewoon een fisheye op het voetbalveld in de middenstip ingraven de spelers vragen om niet op de lens te lopen
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

alles wat ik bijna nooit gebruikte heb ik al een hele tijd geleden verkocht..

ik pak een camera mee,die ik op DIE dag wil gaan gebruiken, met 1 of 2 lenzen en weg ben ik..eentje op de body, en eentje in een lenscase die achter aan de broek hangt, of in mijn cameravestje..

ik sleep liefst zo weinig mogelijk mee...

Comment

Minst gebruikt is zeker m'n 17-40L die ik eigenlijk enkel nog gebruik voor m'n werk, voor andere zaken vind ik ze iets te breed op m'n 5D, maar... of ik deze zou willen missen.. mss voor een andere aankoop te sponseren

Mvg,
            SB
            Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

Comment

Al mijn 2.8 zooms.

Sinds een jaar ofzo gebruik ik mijn 20+35+50+85 combo bijna altijd.
              Lichter en lichtsterker.

Er mag nog wel een 14mm bij.
              mijn website

Comment

Minst gebruikt:Hartblei 35 mm,2.8 superrotator.TS-lens.
                En binnenkort te koop.

Comment

Ik heb een canon 40d met een 50 1,8 en een 85 1,8 en nog een 70-200f4 non is
                  dus hier komt het.
                  Ik denk mijn 17-85 f4-5,6 is usm te verkopen, en een 17-55 2,8 aan te schaffen want ne ful frame zit er nooit in of mss als tweede body

Comment

De Bigma gebruik ik eigenlijk het minste maar geen haar op mijn hoofd (ik weet het zijn er niet veel meer ) die eraan denkt om die weg te doen.

Op vakantie blijft dat nog één van mijn meest geliefde lenzen.

Het is een gewicht maar éénmaal je daar mee overweg kunt, dan blijft die toch heel gemakkelijk. En een ander voordeel op vakantie is dat bijna iedereen opzij gaat als je ermee afkomt

Mvg

Steven
                    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Sigma 170-500 mm voor Nikon komt wegens tijdgebrek niet meer uit de kast (staat al te koop)
                      Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Working...
                      X