Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groothoeklens lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: groothoeklens lens

Ik maak gebruik van de Sigma 10-20mmD DC HSM 1:4-5.6 en ben zeer tevreden over deze lens.
    Ik gebruik ze weliswaar niet voor concerten en dergelijken maar wel om landschappen en wagens te fotograferen.
    Ik gebruik deze lens ook op mijn Nikon D60 en ben zeer tevreden over de resultaten.
    Deze lens heb ik eveneens tweedehands gekocht van een BD member.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Huygen Bekijk bericht
      Ik maak gebruik van de Sigma 10-20mmD DC HSM 1:4-5.6 en ben zeer tevreden over deze lens.
      Ik gebruik ze weliswaar niet voor concerten en dergelijken maar wel om landschappen en wagens te fotograferen.
      Ik gebruik deze lens ook op mijn Nikon D60 en ben zeer tevreden over de resultaten.
      Deze lens heb ik eveneens tweedehands gekocht van een BD member.
      ik ben ook druk op zoek naar een tweedehands, ik twijfel enkel op 4-5.6 te nemen of voor de nieuwe 3.5 te gaan. aan de 4-5.6 is natuurlijk iets makkelijker te geraken. heb je een foto voorbeeld van je 4-5.6?
      D60 en glas

Comment

de Tamron AF 10-24mm f/3.5-4.5 Di-II LD Aspherical [IF] Nikon is deze in overweging te nemen?

ik zie 2 pluspunten : groter zoek bereik + F3.5 is mooi meegenomen.
        een concurrent voor de sigma 10-20?
        D60 en glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrik_huggie Bekijk bericht
          ik zie 2 pluspunten : groter zoek bereik + F3.5 is mooi meegenomen.
          een concurrent voor de sigma 10-20?
          Kijk maar eens naar een test in de WDC van enige tijd geleden, daar kwam de Sigma als beste naar voren.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
          X