Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke lens voor Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke lens voor Nikon

    Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
    Ik denk dat je zelf al je keuze gemaakt hebt want je vermeld tweemaal de Nikon D5000 (heeft een betere sensor volgens velen dan de Nikon D3000) met de Tamron 18-270 VC (heeft iets meer bereik dan de Nikon lens)....
    Oeps, nee dit is een foutje!
    Doe ik met de Nikkor VR II niet een vele betere investering dan met de Tameron?

    Betaal ik voor de D5000 enkel meer door de video functie, of is ie in het algemeen echt vele beter dan de D3000?

    Want de videofunctie is echt overbodig voor mij ...

    Comment


    • #17
      Re: Welke lens voor Nikon

      Is de 18-200 mm VRII niet een veel betere investering i.p.v de 18-200 mm VR?
      De VR schuift vanzelf uit wanneer je 'm rond je nek draagt. Bij de VRII is dit gecorrigeerd en hierdoor 20% duurder geworden . Naar mijn weten gaat het verder om exact dezelfde lens.

      Wat is een SB 600?
      Een speedlight.

      Greetz.
      F.

      Comment


      • #18
        Re: Welke lens voor Nikon

        Waardig alternatief voor de nikon 18- 200 VR : http://www.cameranu.nl/artikel/34473...HSM_Nikon.html
        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

        BD1614BE

        Comment


        • #19
          Re: Welke lens voor Nikon

          Oorspronkelijk geplaatst door BenD. Bekijk bericht
          Oeps, nee dit is een foutje!
          Doe ik met de Nikkor VR II niet een vele betere investering dan met de Tameron?
          ...
          Wat bedoel je met investering? Als je denkt over de herverkoopwaarde ja dan zal die voor de Nikon waarschijnlijk net iets hoger liggen dan voor de Tamron. Als je het eerder over het fotoresultaat hebt dat je krijgt voor je betaalde euro's dan denk ik dat je met de Tamron minstens een even goede investering doet als met de Nikon (volgens de test van DPrevieuw zou de Tamron zelfs net iets beter zijn .... maar dat zijn dan ook maar testen hé
          Nikon 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX
          Tamron AF 18-270mm f/3.5-6.3 Di II VC LD Aspherical (IF) MACRO

          Oorspronkelijk geplaatst door BenD. Bekijk bericht
          Betaal ik voor de D5000 enkel meer door de video functie, of is ie in het algemeen echt vele beter dan de D3000?...
          Nee je betaalt meer voor een betere sensor (met nog wat meer mp), een kantelbaar scherm, videofunctie,..... de D5000 is voor mij echt een beter toestel dat de meerprijs zeker waard is (maar nogmaals dit is mijn mening).

          Comment

          Working...
          X