iemand enig idee waar dit te vinden zou kunnen zijn omgeving antwerpen? of eventueel een ring met dubbele schroefdraad (72 naar 58mm)? alvast bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
omkeerring
Collapse
X
-
-
Re: omkeerring
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk berichtkoop 2 cokin adapteringen van het P systeem. En plak ze aan elkaar. Een in de maat 72mm en de andere in de maat 58mmsome pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Heb ik ook gedaan , 2 UV filters, glaasje er uit en samenlijmen met 2 comp. lijm (180kg/cm²) nooit meer los te krijgen. trouwens meestal bedoeld om een 50mm lens omgekeerd er op te zetten , en zo zwaar is die ook weer niet.
Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk berichtiemand enig idee waar dit te vinden zou kunnen zijn omgeving antwerpen? of eventueel een ring met dubbele schroefdraad (72 naar 58mm)? alvast bedankt
Comment
-
blijkbaar hebben ze zo'n lenskoppelring toch, maar enkel in de maat 58-58 (8,-), met een verloopring 58-72 (6,-) is het probleem dan opgelost. De zaakvoerder zei wel dat er kans op vignetering bestond ... Voor 14,- wil k dat wel s proberen.Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
- Isaac Asimov-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk berichtzouden ze dat bij konijnenberg niet hebben?
Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk berichtHeb ik ook gedaan , 2 UV filters, glaasje er uit en samenlijmen met 2 comp. lijm (180kg/cm²) nooit meer los te krijgen. trouwens meestal bedoeld om een 50mm lens omgekeerd er op te zetten , en zo zwaar is die ook weer niet.
http://users.telenet.be/beertjesfoto...-50mmlens.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk berichtrisky.... en als het loskomt? lens op de grond?Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment
Comment