Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Tamron 17-50 met IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Tamron 17-50 met IS

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
    zien er niet slecht uit.
    Dat vind ik ook.

@sjonnie: Kan je mss ook een korte ervaring schrijven van de lens hoe hij mee valt enzo... Want de foto's zien er veelbelovend uit

Comment

hallo,

ik haal dit oude topic nog eens uit de doos omdat ik een vraagje heb over dit objectief. (en er moeten geen duizend topics over gestart worden hé?)
      voor zijn prijsklasse zijn de optische prestaties redelijk goed lees ik in veel reviews en zie ik adhv voorbeeldfoto's. maar over de auto focus spreken alle reviews elkaar zowat tegen.
      ik wil graag sport met deze lens fotograferen (sport die dicht bij mij gebeurt, ik wil dus geen tele) dus snelle AF is wel een must.
      sommige reviews zeggen dat het een zeer trage autofocus heeft, andere zeggen dat het ietsje trager is dan de gemiddelde HSM/USM/OSM/..., en weer andere zeggen dat het even snel is als al die HSM/USM/OSM/...
      ik zou dus graag jullie ervaring met de AF van dit objectief weten zodat er hopelijk wat eenduidigheid komt. is het snel genoeg vom snel voorbij vliegende mensjes op de gevoelige plaat te leggen?

Comment

Voor snelle sportfotografie is deze Tamron niet goed geschikt, daarvoor is de AF toch echt te langzaam om alles wat beweegt goed te blijven volgen...
        Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

Ik heb de versie zonder IS gekocht omdat ze mij verteld hebben dat deze beter was dan de versie met IS en ik heb de IS nog niet gemist.

Zou deze veel meer kunnen gebruiken op mijn 70-200
          Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            IS is toch niet zo belangrijk op die brandpuntsafstand?
            Misschien niet zo belangrijk, maar wel altijd handig als je het mij vraagt .
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

De Tamron zonder Is is beter dan met Is...ik heb ze zonder IS(VC) bij Tamron. zeer scherpe foto's en mooie contrasten....

Grtz

templar
              D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
              Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

ok, bedankt. dus niet echt een aanrader voor snelle onderwerpen? (en de non-vc versie ook niet?)
                spijtig, al een geluk heb ik al een goed alternatief in gedachte
                Last edited by thibault monheim; 26 januari 2011, 18:11.

Comment

Working...
                X