Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hier ook .... zelfs de gedacht naar overstap naar canon omwille van mpe-65 komt soms boven
Voor de prijs een 20D kun je dat toch niet laten. Gewoon die lens + 2de hands body aanschaffen, zal waarschijnlijk goedkoper zijn als kompleet over schakelen.
Ik las van iemand die een 24MP studio camera nodig had en a900 + CZ 24-70 was goedkoper als een D3x, keuze was snel gemaakt.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Kun je één lens noemen waar IEDEREEN op zit te wachten?
IEDEREEN, zal moeilijk zijn denk ik, maar ik ken verschillende FullFrame gebruikers die zitten te wachten tot ze nu eindelijk eens met een degelijke prime groothoek zullen komen, bv. een nieuwe lichte 20mm die op digitaal beter is dan de huidige 20mm AF-D f2.8.
Comment