Een vraagje, ik weet niet om iemand hier uberhaupt zal kunnen op antwoorden. Deze week had cameranu.nl drie nieuws nikkor 80-200 af-d objectieven in voorraad. Een vriend van me heeft daar ééntje van gekocht aan een gunstige prijs (989 euro). Men wist hem daar ook te vertellen dat dit de laatste batch was van die objectieven die te koop zou gesteld worden in de Benelux. Maar ik zie overal bij konijn en andere dit objectief in bestelling staan. Of hij heeft de allerlaatste aangekocht of zal dit objectief terug geleverd worden?
Ik wil er namelijk ééntje voor mezelf. In uiterste nood mocht dit objectief nergens meer te krijgen zijn is ie bereid het zijne aan me door te verkopen. Hij zou dit natuurlijk liever niet doen maar gunt het me wel mocht de verkoop ervan volledig worden gestopt. Wat denken jullie? Komt ie nog, of komt ie nooit meer?
Ik wil er namelijk ééntje voor mezelf. In uiterste nood mocht dit objectief nergens meer te krijgen zijn is ie bereid het zijne aan me door te verkopen. Hij zou dit natuurlijk liever niet doen maar gunt het me wel mocht de verkoop ervan volledig worden gestopt. Wat denken jullie? Komt ie nog, of komt ie nooit meer?
Comment