Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
1 vraagje toch aan de medebezitters van dit mooie stukje glas : zit bij jullie de zonnekap ook niet echt VAST VAST (als je me begrijpt?)... Zit precies klein beetje speling op.
Klopt! Da's bij mij de enige zonnekap die "wiebelt".
Ik ben even gaan checken in mijn fototas. Het is ook de enige zonnekap met zo twee van die drukknopjes om de kap aan te brengen of te verwijderen. De andere zonnekappen draaien erop met schroefdraad.
Ik ben even gaan checken in mijn fototas. Het is ook de enige zonnekap met zo twee van die drukknopjes om de kap aan te brengen of te verwijderen. De andere zonnekappen draaien erop met schroefdraad.
ja, dat had ik ook opgemerkt... Is volgens mij omdat die zonnekap voor meerdere lenzen geschikt is...
lens is gisteren aangekomen en deze morgen de zonnekap en hoya uv-filter
eerste testjes zien er dik in orde uit! Leuk zo beperkte dof op 1.8 AF is lekker snel op mijn 1D2
1 vraagje toch aan de medebezitters van dit mooie stukje glas : zit bij jullie de zonnekap ook niet echt VAST VAST (als je me begrijpt?)... Zit precies klein beetje speling op.
Het is wel degelijk de originele Canon ET-65III Niet dat dit me stoort hoor maar wil het maar effe verifieren.
Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook
Comment