Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goedkoop zoomlensje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: goedkoop zoomlensje

Veel plezier gewenst!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door helpmij Bekijk bericht
      Vandaag inkopen gaan doen ! Nikon 1000D met 18-55 kitlens en een tamron 55-200
      Heb je de Canon D60 ook nog overwogen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crispi Bekijk bericht
        Maar als je eenmaal de kwaliteit en snelheid van en spiegelreflex hebt geproefd vind je zelfs de beste bridge niet goed genoeg meer...
        Inderdaad, dat is wat mij over de streep getrokken heeft om uiteindelijk voor een reflex te kiezen ipv een bridge. Hoewel, er werd hier in een draadje beweerd (weet niet meer welk, is al een tijdje geleden) dat een Fuji S100fs 'sneller' zou zijn dan een Nikon D60...
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

volgende misschien iets voor je?

KLIK

Is geen Canon, maar zeker geen minderwaardig toestel. Als ik zie dat je een Eos 1000D wil kopen en een budget van 60 euro (iets meer nieuw) hebt voor een tele, dan zou ik deze set durven voorstellen. De Eos 1000 kost met kitlens +/- 450 euro? Stel dat je voor een nieuwe tele 100 euro kan vrijmaken. De A300 van Sony met 18-70 EN 55-200 kost bij KB +/- 590 euro.
          Voordeel van deze set/
          - Alles nieuw, dus overal 2 jaar garantie op.
          - Sony heeft IS in de body, hierdoor hoef je geen (dure) IS lenzen te kopen
          - Je hebt voor ongeveer je vooropgestelde budget een body die (ongeveer) dezelfde functies heeft als de 1000D
          - KB (en misschien ook andere handelaars) doet momenteel een actie op dit toestel, daar Sony de opvolger A330 wil promoten en ze van hun stock afmoeten....

grt,

Raf
          Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Comment

Ik heb voor mijn canon 1000D en 18-55mm lens 388 euro betaald in de mediamarkt ! dus ook met twee jaar garantie, en dan mijn 55-200 60 euro met nog een jaar en half garantie! En ik ben zeker tevreden er van !

Comment

Working...
            X