Ik ben helemaal nieuw in het wereldje van Spiegelreflex Camera's, maar ik vind dit wel een geweldig leuke site want je vind hier echt van allerlei informatie!
Eerder heb ik al een topic geopend omdat we twijfelde tussen 4 camera's.
Inmiddels is voor mij de keuze gemaakt. Alleen nu nog de lenzen.
Ik wil een Sony A300 aanschaffen. Deze word aangebode als losse body en met kitlens 18-70 en ook nog met de 55-200.
Foto's gaan voornamelijk gebruikt worden om foto's te maken van onze katten, zowel binnenshuis als buitenshuis en op kattenshows. Daarbij wil ik me ook gaan verdiepen in macro dus een macro lens wil ik ook al graag aanschaffen.
In de toekomst zullen de doelen nog verder uitgebreid worden naar foto's maken van (al dan niet rijdende) motoren en auto's. Maar dit is dus pas voor later.
Wat kan ik dan het beste aanschaffen kwa lenzen?
Eerder heb ik al een topic geopend omdat we twijfelde tussen 4 camera's.
Inmiddels is voor mij de keuze gemaakt. Alleen nu nog de lenzen.
Ik wil een Sony A300 aanschaffen. Deze word aangebode als losse body en met kitlens 18-70 en ook nog met de 55-200.
Foto's gaan voornamelijk gebruikt worden om foto's te maken van onze katten, zowel binnenshuis als buitenshuis en op kattenshows. Daarbij wil ik me ook gaan verdiepen in macro dus een macro lens wil ik ook al graag aanschaffen.
In de toekomst zullen de doelen nog verder uitgebreid worden naar foto's maken van (al dan niet rijdende) motoren en auto's. Maar dit is dus pas voor later.
Wat kan ik dan het beste aanschaffen kwa lenzen?
Comment