Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

objectief aankopen in webwinkel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: objectief aankopen in webwinkel

Gisteren eens naar een Media grootwinkel geweest in de streek, de lens waar ik naar kijk kost 1690 euro, als ik die online koop kost die 300 euro minder, vraag me af wat een media grootwinkel van waarde meer zou hebben, de verkopers kennen meestal het verschil niet tussen diafragma en sluitertijd (als je al geluk hebt).

Tot heden koop ik alles in webshop's en dan nog meestal buiten de grenzen. Ok jammer voor de locale dealer, maar geld is geld.
    Groeten Yves
    http://www.ds-photography.be/ - Nikon D800 - Nikon 70-200 2.8 - Nikkor 24-70 2.8 - Nikkor 50 F/1.8 D AD - Nikon SB-900 - Sekonic L-358 Flash Master - Elinchrom Studio

Comment

Wel ,die webshops buiten de grenzen ...had toch graag eens geweten dewelke...
      Alhoewel... en daarmee stoot ik misschien wat tegen de tenen van raket (al is het niet persoonlijk bedoeld zulle Raket) , heb ik toch serieuze twijfels omtrent aankopen in de US.
      Zelf heb ik woensdagavond een klein beetje materiaal besteld bij Adorama ; in totaal kocht ik voor 107.9 USD materiaal aan. De verzendkosten bedroegen 48.1 USD. En vandaag werd alles reeds geleverd : als dat geen service is! Maar ik diende wel nog 35.4 (!!!!!!!!!!) EURO bij te betalen (invoerrechten ed) ,en daardoor kwam het mij heel wat duurder uit dan het gewoon te bestellen bij "langoor" .
      Canon EOS R5 - RF100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM - RF24-70 f/2.8 L IS USM

Comment

geen probleem hoor stocky

ik woon in Texas momenteel, vandaar dat ik "in amerika aankoop" ... ik heb geen last van invoerrechten of hoge verzendkosten!

Comment

Working...
        X