Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

Hi, Guys.

www.Peleng8.com will have holidays till 27, July. And after that the Great lenses will be available again. Have a good summer.

Thanks,

Comment

Dus als ik het goed begrijp heb je dus een canon met AF chip voor 250 incl verzending? Is deze actie volgendeweek nog geldig?
      I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
        €265, zonder chip aangezien ik een Sony heb.
        Dacht dat het 250 was? Vanwaar die extra 15 euro?
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

Hi, Guys.

www.Peleng8.com again in air after holidays.

Thanks.
          peleng8.com

Comment

Blijkbaar is het geen 5DII lenske
            Gisteren eentje getest, maar spiegel klapte tegen achterkant als ik dichtbij focuste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Blijkbaar is het geen 5DII lenske
              Gisteren eentje getest, maar spiegel klapte tegen achterkant als ik dichtbij focuste.
              I think you can remove back filter from Peleng Lens and all will be ok.

Comment

nog mensen met foto's?

en is er een gevaar dat de spiegel van de 40D de lens raakt?

Comment

I use Peleng with my Canon 40D. There are no any problems.

Comment

Sorry voor het ophalen van dit topic, maar zouden de mensen die hier aan mee hebben gedaan willen vertellen hoe jullie het an uiteindelijk hebben gedaan en of jullie tevreden zijn?
                    Facebook
                    Flickr
                    500px

Comment

@Grizly heb je dan nog die review geschreven die je beloofd had,
                      en kunnen we nog altijd bij peling8dotcom bestellen tegen verlaagd tarief?
                      D700 28 - 80mm f./3.5 - 5.6 50mm f./1.8 D80 18 - 135mm f./3.5 - 5.6 SB-900 + Zenitar 16mm f/2.8 + F65
                      http://1year104photos.wordpress.com/

Comment

Ik heb bij Peleng8 ook een lens bestelt, mijn ervaringen tot nu toe.

De lens is zeer goed gemaakt, echt stevig en degelijk, alleen wil ze soms wat moeilijk af de body komen maar het "truukje" wordt je al snel gewoon na 2 keer proberen. De lens zelf is scherp genoeg wanneer je alles "goed" doet om bruikbaar te zijn en zeker zijn geld wel waard op gebied van beeld/bouwkwaliteit. Wat wel een groot feit is, is dat ik ze eigenlijk zeer weinig gebruik omdat het echt zo'n lens is die zich enkel leent tot bepaalde doeleinden en dus niet zo bruikbaar is als bvb een 10-22 ofzo. Ik gebruik ze echter wel graag genoeg om ze niet meer weg te doen, dus da's al positief

Ik gebruik ze vooral om me te kunnen differentiëren tov andere mensen en soms dus eens iets te kunnen aanbieden wat een ander niet kan, en als je toch 3000 euro aan materiaal hebt, wat is 250 euro meer of minder dan nog als het je soms iets kan opleveren wat je anders niet zou krijgen.

De lens is leuk om me te werken en ook zeer eenvoudig, ondanks de manuele kant van de zaak. Focus heb je eigenlijk meestal niet nodig door de enorme DOF. De lens is op zijn scherpste op F16, wat het lastig maakt omdat je al snel licht te weinig hebt, maar met de moderne body's die ISO 800 doen zonder problemen, mag dat eigenlijk geen probleem zijn.

Qua flare is de lens niet zo ideaal, ik vermijd de zon zoveel mogelijk in beeld (maar met een beeldhoek van 180° is dat niet altijd eenvoudig). Verder vind ik het eigenlijk een zeer leuk stuk speelgoed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
                          Sorry voor het ophalen van dit topic, maar zouden de mensen die hier aan mee hebben gedaan willen vertellen hoe jullie het an uiteindelijk hebben gedaan en of jullie tevreden zijn?
                          Via: http://www.peleng8.com. Contact opnemen via de link (contact) op de pagina en eens vragen als je van Belgium Digital zijt nog de korting krijgt van 7%. Dit zal normaal geen probleem zijn. Indien accoord krijg je een betalingsverzoek via Pay-pal (je moet dan wel een pay-pal accout hebben) maar mischien kan het ook met visa. Eenmaal betaald duurt het ongeveer een week voor je ze hebt.
                          Dus gerust contact opnemen via die site (in engels, dit mag in gebrekkig engels zijn ook) en men zal je wel op weg helpen. Ze volgen allesinds aandachtig dit draadje, zie de engelse opmerkingen.

De prijs die ik betaald heb vorig jaar oktober denk ik is: Peleng voor canon met AF confirmatie: 348.98USD -7% = 324.55USD. Shipping 40USD. Komt op 364.55USD ofwel 249.93€ incl verzending.Ik weet niet wat de verkoopsprijs, en de stand van de dollarkoers nu is.
                          Op de canon 40D is deze lens geen probleem.
                          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                            Op de canon 40D is deze lens geen probleem.
                            in tegenstelling tot wat Lennert voorhad, is de peleng op mijn 5dmkII ook geen probleem, zelfs niet bij dichtbij focussen met filter gemonteerd..

echter op de 5dmkII vind ik het niet zo'n interessante lens, dat circulair beeld, ik heb liever niets van zwart...
                            imho DE perfecte fisheye voor op crop
                            5DmkIII en wat glas

Comment

Wat is het beste alternatief voor een fullframe dan Matthias?

Zenitar ?

Comment

voor op fullframe ben ik zeer tevreden met mijn sigma 15mm ex f2.8 fisheye
                                wat achter het glas staat is belangrijker dan het glas zelf

Comment

Working...
                                X