Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren
Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren
Even een vraagje: focus en diafragma is manueel, maar moet je dan in de M-stand werken? Het zou namelijk leuk zijn als de belichting toch nog automatisch was (dus toestel selecteert de sluitertijd). Ik heb een Sony Alpha 200 als dat van belang is.
edit: wat gespeeld met mijn toestel en normaal moet het wel lukken
Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren
Heb eigenlijk ook wel interesse, maar kan iemand me bevestigen of deze lens past op een D300... heb geleden dat deze soms tegen de spiegel zou klappen... lees tegenstrijdige berichten...
If you want to do wholesale order there is no need to use "order now" links at our site, just send us e-mail to wholesale@RuGift.com and we will give you a profitable proposal.
If you want to do wholesale order there is no need to use "order now" links at our site, just send us e-mail to wholesale@RuGift.com and we will give you a profitable proposal.
Dat ligt er waarchijnlijk aan hoeveel "serieus" geintereseerde er zijn.
Vandaar dat er ook een lijst is gemaakt met geinteresseerde.
Je kan de prijs zien op rugift, ben je bereid deze, of met eventuele korting te betalen kopieer dan deze lijst en zet je naam erbij.
Verwacht niet dat je de lens voor de helft van de prijs gaat krijgen.
Dit geld tevens voor alle andere reacties ivm "wat gaat het kosten en dan ben ik misschien wel geinteresseerd".
Greetz rich
Maximumprijs is dus iets van een 296 euris als je in dollars betaald, deze prijs kan dus enkel verminderen als we een speciaal prijsje krijgen van de russen.
Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4
Comment