Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop spiegelreflex

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: aankoop spiegelreflex

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    Optie 1 valt af, je kunt dan net zo goed niks kopen.
    verklaar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knuckles Bekijk bericht
      verklaar...
      omdat er geen lens bijstaat

De tamron en sigma lens hebben geen IS, maar voor sport maakt dat niet uit. De tamron is wel stukken scherper dan de kit lens

Ik zou er wel op willen wijzen dat je in de gemiddelde sporthal nog zal moeten zweten met een f 2.8 lens

Reken op ISO 1600 om een 1/300 a 1/400 sluitertijd te halen en die heb je toch wel nodig..

Wil je echt deftig indoor sport fotograferen moet je mijn inziens al beginnen met wireless flash systemen

Comment

ah zo ja maar dat was om een prijsvergelijking te kunnen maken. Maar voor buitenfotografie is er ook geen nadeel met een f2.8. Alle ja ik weet het niet want ben nog maar in het begin van het geavanceerde fotograferen. Zijn er bv. mooie dingen die je met een f4.0 kan doen die niet met een f2.8 gaan?

Comment

is dit een domme of een moeilijke vraag dat niemand een antwoord kan geven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knuckles Bekijk bericht
            ah zo ja maar dat was om een prijsvergelijking te kunnen maken. Maar voor buitenfotografie is er ook geen nadeel met een f2.8. Alle ja ik weet het niet want ben nog maar in het begin van het geavanceerde fotograferen. Zijn er bv. mooie dingen die je met een f4.0 kan doen die niet met een f2.8 gaan?
            Bij de Canon 70-200 scherpstellen op 1,2m bijvoorbeeld (bij 2.8 1,5m 2.8Is 1,4m ).

Comment

Working...
            X