Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aankoop spiegelreflex
Collapse
X
-
-
Re: aankoop spiegelreflex
Oorspronkelijk geplaatst door knuckles Bekijk berichtverklaar...
De tamron en sigma lens hebben geen IS, maar voor sport maakt dat niet uit. De tamron is wel stukken scherper dan de kit lens
Ik zou er wel op willen wijzen dat je in de gemiddelde sporthal nog zal moeten zweten met een f 2.8 lens
Reken op ISO 1600 om een 1/300 a 1/400 sluitertijd te halen en die heb je toch wel nodig..
Wil je echt deftig indoor sport fotograferen moet je mijn inziens al beginnen met wireless flash systemen
Comment
-
ah zo ja maar dat was om een prijsvergelijking te kunnen maken. Maar voor buitenfotografie is er ook geen nadeel met een f2.8. Alle ja ik weet het niet want ben nog maar in het begin van het geavanceerde fotograferen. Zijn er bv. mooie dingen die je met een f4.0 kan doen die niet met een f2.8 gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knuckles Bekijk berichtah zo ja maar dat was om een prijsvergelijking te kunnen maken. Maar voor buitenfotografie is er ook geen nadeel met een f2.8. Alle ja ik weet het niet want ben nog maar in het begin van het geavanceerde fotograferen. Zijn er bv. mooie dingen die je met een f4.0 kan doen die niet met een f2.8 gaan?(bij 2.8 1,5m 2.8Is 1,4m
).
Comment
Comment