Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik ben echt geen Nederlander en begrijp U ook niet kunt U mij misschien uitleggen wat U bedoelde met "presenteren".
Volgens Van Dale Woordenboek:
Dank bij voorbaat.[/QUOTE miss. eens nieuw forum openen, tien voor taal
Ik bedoel niks.
Als iemand een zodanig rommeltje maakt van de taal ,ga ik er graag op in.
Een spelfoutje, ach dat maakt het nog niet onbegrijpelijk, maar gewoon 2 woorden die geheel verschillende betekenis hebben, verhaspelen, die weg moeten we niet gaan.
Ik snap ook wel dat het geen opzet was, maar wat je intypt, kan wel door de hele wereld gelezen worden.....
Ik bedoel niks.
Als iemand een zodanig rommeltje maakt van de taal ,ga ik er graag op in.
Een spelfoutje, ach dat maakt het nog niet onbegrijpelijk, maar gewoon 2 woorden die geheel verschillende betekenis hebben, verhaspelen, die weg moeten we niet gaan.
Ik snap ook wel dat het geen opzet was, maar wat je intypt, kan wel door de hele wereld gelezen worden.....
je kan het beetje vergelijken met die tekst ,
hoogbegaafd.nl - Testen en onderzoekOp school gaat het goed met haar. Ze heeft veel vriendinnetjes en ze ... Hij is nieuwsgierig en veelzijdig. Op school (presteert) hijechter matig tot slecht. ... Er kan gekeken worden naar spelling, begrijpend lezen, technisch lezen en ...
Comment