Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb de berichten niet gelezen maar ik ben super tevreden van mijn 16-35 2.8!!
inderdaad een lekkere lens, maar ook aan ook een lekker prijsje.
zou mijn 17-40mmL er voor willen vervangen, maar heb die lichtsterkte niet nodig.
grt,bouk.
ben gegaan voor de tamron 17-50 2.8 over heel het bereik. De lens heeft een eisa award en kwam er in een persoonlijke vergelijking toch beter uit dan de sigma. De canon scoorde eigenlijk het slechtste maar wel allemaal dezelfde kwaliteit in alle hoeken van het beeld en center. Mischien een slechte kopie??
Heb nog al slechtere reviews gelezen van de 16-40, vond wel jammer.
Ja kweet het,maar dat zo ver is word het vervangen door een 24-105 canon (l)
Back en front focus test om te weten of ik een goed exemplaar heb, of bestaan er andere testen?
Oorspronkelijk geplaatst door MacObsessionBekijk bericht
Ja kweet het,maar dat zo ver is word het vervangen door een 24-105 canon (l)
Back en front focus test om te weten of ik een goed exemplaar heb, of bestaan er andere testen?
Groeten
Focustest en maak ook even een foto van een krant om te zien of er geen grote scherpteverschillen links/rechts zijn.
Gedecentreerde lenzen komen in deze prijsklasse (en ook in hoger) veel voor
Kunt u misschien even het woord "presenteerd' toelichten.......
het verband met een lens ontgaat mij.
Verder is hij natuuurlijk niet fulf
ik kan nu niet volgen hoor, een lens kan of moet toch wel degelijk goed presenteren , of zeg ik dat nu verkeerd, ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel, denk dat je nederlander bent , met alle respect , dan zijn er wel andere woorden wij gebruiken , bv wij trekken een foto , en wij zeggen ook mijn camera presteerd goed
akoord het moest zijn ( presteert) , en dat was misschien wel een verkeerde woordkeuze , maar denk dat iedereen me wel begrijpt
ik kan nu niet volgen hoor, een lens kan of moet toch wel degelijk goed presenteren , of zeg ik dat nu verkeerd, ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel, denk dat je nederlander bent , met alle respect , dan zijn er wel andere woorden wij gebruiken , bv wij trekken een foto , en wij zeggen ook mijn camera presteerd goed
Ik ben echt geen Nederlander en begrijp U ook niet kunt U mij misschien uitleggen wat U bedoelde met "presenteren".
Volgens Van Dale Woordenboek:
pre·sen·te·ren -teerde, h gepresenteerd 1 voorstellen: zichzelf aan iem ~ 2 (tot gebruik) aanbieden: koekjes ~ 3 (radio, tv) programma’s inleiden, de onderdelen aan elkaar praten enz. 4 (mil) het geweer vóór houden
pres·te·ren -teerde, h gepresteerd 1 tot stand brengen: hij presteert niet veel 2 goed voor de dag komen: nu moet je ~
Comment