Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop objectieven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Aankoop objectieven

    Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    Bij mijn weten ligt de basis van de fotografie toch wel lichtjes aan de analoge kant, tenzij de CCD chip in 1845 is uitgevonden.

    In een opleiding automechaniek zie ik ze toch ook direct niet heel de geschiedenis van de verbrandingsmotor skippen en straight to waterstof en elektrische motor gaan.


    Maar mijn punt was, dat de cursus toch iets minder breed en diep graaft. Logisch ook, gezien de tijdspannne & budget. Wat geen kritiek is - er zijn ook andere opleidingsmogelijkheden - alleen maar een vaststelling afgaande op de website.
    Je vergelijking loopt een beetje mank vind ik. De verbrandingsmotor is nog erg mainstream en wordt door de overgrote meederheid dagdagelijks gebruikt ... iets wat je van analoge fotografie niet echt meer kan zeggen

    Trouwens een elektromechanicus in opleiding zullen ze ook niet gaan doodvervelen met de uitleg over een verbrandingsmotor hoor

    Ik begrijp dat je van oordeel bent dat een deel geschiedenis erbij hoort ... maar dat heeft meer te maken met nostalgie en "algemene kennis" dan met het missen van basiselementen.

    Dat een uitgebreid lessenpakket beter is dan een beperkt ... daar ben ik het natuurlijk wel mee eens
    Greetz,
    TravelToy
    www.christian-bailleul.be | Blog

    Comment


    • #32
      Re: Aankoop objectieven

      Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
      Je vergelijking loopt een beetje mank vind ik. De verbrandingsmotor is nog erg mainstream en wordt door de overgrote meederheid dagdagelijks gebruikt ... iets wat je van analoge fotografie niet echt meer kan zeggen

      Trouwens een elektromechanicus in opleiding zullen ze ook niet gaan doodvervelen met de uitleg over een verbrandingsmotor hoor

      Ik begrijp dat je van oordeel bent dat een deel geschiedenis erbij hoort ... maar dat heeft meer te maken met nostalgie en "algemene kennis" dan met het missen van basiselementen.

      Dat een uitgebreid lessenpakket beter is dan een beperkt ... daar ben ik het natuurlijk wel mee eens
      Greetz,
      TravelToy
      De doorsnee huis & tuin consument blijft ver weg van analoog ja, maar de mensen die er - net als in de 100% analoge tijd - intens mee bezig waren, als passie of als prof hebben allemaal nog wel een analoog toestel, vaak een middenformaat camera. Niet iedereen kan een digital wand bestellen en veel mensen hebben nog respect voor de charme en look en.... van analoog.

      Het is dus cru gezegd meer een groep mensen die er bij is gekomen - iedereen heeft een digitale camera, ofwel in zijn gsm, ofwel in zijn binnenzak. Het is niet dat al die mensen vroeger een analoge camera hadden.

      Comment

      Working...
      X