Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor zijn prijs moet je het niet laten zo te zien. Hoe 'm op FX presteert blijft natuurlijk onduidelijk, maar op photozone komt 'm er toch goed uit tov de Nikon 17-35. Iets minder goed op 17mm en iets beter op 35mm.
Voor zijn prijs moet je het niet laten zo te zien. Hoe 'm op FX presteert blijft natuurlijk onduidelijk, maar op photozone komt 'm er toch goed uit tov de Nikon 17-35. Iets minder goed op 17mm en iets beter op 35mm.
Had je nog andere alternatieven in gedachte?
Ik heb ook het net al wat afgeschuimd en blijkbaar is ze niet zo slecht op D700 als je hem dichtvijst tot F/8. (wat voor mijn toepassing geen probleem is)
Ze is ook eindereeks en neemt filters (Ik wil er wel een Polar of een ND filter op gebruiken)
Als ik alle merken af ga, is er eigenlijk geen alternatief in FF formaat, DX is er genoeg. Nikon heeft ook een 18-35 maar die is ook geen klepper. Sigma en Tokina is noppes.
Had je nog andere alternatieven in gedachte?
ik heb deze lens en het is een super lens en dat hij op 35mm beter zou zijn dan op 17 is net omgekeerd hij is het best op 17mm zelfs bij volle opening, en het is een goede ff lens
ik heb deze lens en het is een super lens en dat hij op 35mm beter zou zijn dan op 17 is net omgekeerd hij is het best op 17mm zelfs bij volle opening, en het is een goede ff lens
Dat is goed nieuws ! Heb je ergens een voorbeeldje online staan ?
Comment