Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijzen objectieven !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: prijzen objectieven !!

    Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
    Sommige prijsverschillen zijn gewoon schandalig.
    Ik zie het schandalige er niet van in, hoe schandaliger hoe beter toch...
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #17
      Re: prijzen objectieven !!

      Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
      prijs canon 85mm 1.2 L mediamarkt antwerpen 1669€ betaald
      Konijn waar ik de meeste aankopen deed 1906€.
      goed rondkijken voor de aankoop..............
      Idd

      Nikon 50 1.8 grobet : 139 , mediamartk 119
      MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

      Comment


      • #18
        Re: prijzen objectieven !!

        Als je iets wil kopen tegen de laagst mogelijke prijs, dan zal je altijd op verschillende plaatsen moeten kijken.
        Ik vergelijk gewoonlijk de prijzen van drie winkels waarvoor ik niet te ver moet rijden, en meestal kan ik daardoor toch redelijk wat geld uitsparen.
        Op dit ogenblik zijn de prijzen van bepaalde Canon-lenzen bij Fotokonijnenberg vrij hoog ten opzichte van sdcard en studio73...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #19
          Re: prijzen objectieven !!

          Ondertussen weet men dat ik eigelijk tot over twee jaar in Menen gewoond heb (geboren en getogen eigenlijk) en dat ik nu in Mol woon.
          Ik verschoot mij ook een bult van het verschil in prijzen hier in de streek (Antwerpen dus) en de prijzen in West-Vlaanderen.
          Zelfs in het Gentse kan men al veel goedkoper aankopen dan in de kust provencie.
          Waaraan ligt dat? Zijn er minder amateurs? Minder winkels? Minder concurentie?
          Mocht konijn een winkel openen in Brugge bijvoorbeeld.................

          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X