Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heeft er iemand ervaring met de combinatie Sigma 300mm 2.8 APO HSM + canon extender 1.4X ?
Of is de Sigma converter APO 1.4x aan te bevelen ipv de Canon extender 1.4x ?
De Sigma converters zijn speciaal ontworpen voor de EX lenzen zoals deze 300mm en denk dat deze zeker zal voldoen en ook zeker passen. Soms kan er al eens een probleem zijn met uitstekend lenselement waardoor andere converters niet passen.
Ik heb zelf de Sigma 100-300mm f4 EX met de 1.4TC van sigma
Heeft er iemand ervaring met de combinatie Sigma 300mm 2.8 APO HSM + canon extender 1.4X ?
Of is de Sigma converter APO 1.4x aan te bevelen ipv de Canon extender 1.4x ?
Ik vraag me eigenlijk af of de canon extender wel kán gebruikt worden op andere dan canon L-lenzen?
Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook
Ik vraag me eigenlijk af of de canon extender wel kán gebruikt worden op andere dan canon L-lenzen?
Ik dacht dat de Canon extenders een uit-stekend deel hadden dat in de achterzijde van de lens die je erop zet schuift. Ergo, ze kunnen alleen met (welbepaalde) Canonlenzen gebruikt worden...
Comment