Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb de Zeiss 35 ZF en 100 ZF in bestelling (en heb de 50 makro gekocht) bij studio73 in Geel (keten met oa fotorubens), waar ze momenteel nog scherper geprijsd zijn (www.studio73.be) dan bij Konijn en op E-bay. Ik vraag me wel af hoe het komt dat de leveringsduur zolang is (mijn 35 mm ZF lens heb ik besteld op 20 december 2008 en is nog steeds niet toegekomen). De invoerder is Hotz (http://www.hotz.be/). Misschien daar eerst informeren.
Als je een goede prijs vindt laat het eens weten. Zou ook leuk zijn om wat meer ervaringen met de Zeisslenzen te horen op het forum.
Comment