Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D80 laten vallen, probleem met lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D80 laten vallen, probleem met lens

    Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
    Bij familiale heb je altijd een serieuze franchise ! En welk verhaal kan je vertellen ?
    Een serieuze franchise van 210 euro... Wel 't is nog altijd minder dan 550 euro voor een nieuwe lens.

    Verhaal... vader / zoon niet samenwonend, apart verzekerd, geen probleem.
    Onder 't zelfde dak... misschien een probleem (polis nalezen), maar de buurman kan hem ook laten vallen hebben, of nonkel sus of tante wis. 't is in dat geval wel oplichting, en de tip komt dus niet van mij.

    Comment


    • #17
      Re: Nikon D80 laten vallen, probleem met lens

      Het probleem is van mechanische aard, zou het niet de moeite waard zijn om eens te informeren bij een onafhankelijke reparateur ipv de Nikon-lijn te moeten doorlopen ?

      PaulM

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D80 laten vallen, probleem met lens

        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        maar de buurman kan hem ook laten vallen hebben, of nonkel sus of tante wis. 't is in dat geval wel oplichting, en de tip komt dus niet van mij.

        Yep, dit is oplichting en uiteindelijk zorgt dit soort praktijken voor stijgingen van de premies en dat daar betaal je uiteindelijk ook zelf aan mee..... en dan straks klagen dat verzekeringen zo duur worden....

        Bij ons zeggen we dan gewoon : "Wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten".
        ---------------- Ik doe niet meer mee

        Comment

        Working...
        X