Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Objectieven aankopen in Duitsland, UK, nl..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Objectieven aankopen in Duitsland, UK, nl..

Ik heb enkele weken geleden een Sigma 100-300 f4 samen met een TC1.4x gekocht bij Warehouseexpres in UK.
    Beiden waren niet is stock maar een 3 weken later werd alles thuis geleverd met Nederlandse handleiding en zeer goed verpakt. Prijsverschil met hier, iets meer dan 300€.
    Een aanrader dus.
    Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
      Ik heb enkele weken geleden een Sigma 100-300 f4 samen met een TC1.4x gekocht bij Warehouseexpres in UK.
      Beiden waren niet is stock maar een 3 weken later werd alles thuis geleverd met Nederlandse handleiding en zeer goed verpakt. Prijsverschil met hier, iets meer dan 300€.
      Een aanrader dus.
      Nou Nomino, als ik hier (http://tweakers.net/pricewatch/72988...po-if-hsm.html ) kijk...
      en dat vergelijk met www.warehouseexpress.com , dan zie ik op dit moment het verschil de andere zijde in vallen...
      Dan is UK duidelijk een vakantie weekendje duurder Op dít moment, wel te zeggen.
      De prijzen in de UK zijn duidelijk gestegen de laatste paar maanden.

Comment

Ben eens een kijkje gaan nemen op www.warehouseexpress.com en moet zeggen dat de prijs voor een bv. 5D mkII + 24-105 beduidend lager ligt als een andere webwinkel a la konijnenberg (zeker als je hem ook nog eens zonder BTW kunt aankopen)
        Ben toch wel van het verschil verschoten

Comment

Een belgische winkel met "duitse" eigenaars en dito prijzen, heb er net nog een 580 EX II gekocht voor de goedkoopste prijs die ik kon vinden. Duits spreken in het landelijke Putte, vreemd. Dus een beetje bijzonder maar zeker aan te raden www.geheugenkaart.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
            Een aanrader dus.
            Ben ik toch wel heel benieuwd wat je er voor betaald hebt
            Ik kan me niet voorstellen dat je de lens voor 600€ thuis had
            Laagste prijs in nederland is iets van 900€
            Prima lens trouwens (heb ik ook )
            Hoe werkt hij met de TC?

Comment

Een handige link om de prijzen bij onze Oosterburen te checken is www.idealo.de . Puur ter referentie, natuurlijk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kizzy360 Bekijk bericht
                Een handige link om de prijzen bij onze Oosterburen te checken is www.idealo.de . Puur ter referentie, natuurlijk!
                idealo heeft me net 150 euro uitgespaard thanks!
                Mijn Flickr: https://www.flickr.com/photos/138701916@N06/

Comment

Ik koop bijna altijd in het buitenland; kameraxpress, cameranu, Amazon.de, eBay

Nog nooit problemen gehad, integendeel

Comment

Hoi,

ik kijk (vanuit NL) ook altijd goed rondom me.
                    De laatste tijd 2 Tamron lenzen gekocht.
                    Één gewoon in Nederland, vanwege een cashbackactie van de Nederlandse importeur en 5% korting bij sommige dealers vanwege Nikon Club Nederland lidmaatschap.
                    Voor € 835,- in plaats van de normaalprijs van € 945,-
                    De ander, een "geopende doos" exemplaar van een Saturn vestiging in Duitsland.
                    Voor € 565,- in plaats van de normaalprijs van € 729,-
                    Beiden Europese modellen met de bekende 5 jaar garantie van Tamron.
                    Vorig jaar 2 statieven, een via Amazon Duitsland, de ander via E-bay (vanuit Frankrijk)... Een inmiddels weer verkocht...
                    Met het huidige statief toch ook weer €160,- minder uitgegeven.

Op gezonde wijze rondsnuffelen loont, wel met het "als het té mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook" principe in het achterhoofd!

Adrie

Comment

Working...
                    X