Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 17-50 of Canon 17-55

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tamron 17-50 of Canon 17-55

    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Dat is wellicht juist, mààr mij maakt het echt niet veel uit of iemand die vijf meter verder
    staat het al dan niet hoort. Ik hoor(de) het zelf en vond dit soms storend. Toch was dit niet
    de reden waarvoor ik ben overgestapt, maar voor de betere beeldkwaliteit. En die is er,
    zeker weten. Of dit ook het verschil in aankoopbedrag waard is, moet iedereen maar voor
    zichzelf uitmaken.
    Dat is de goeie reden, daarvoor zou ik het ook doen , denk dat dat het belangrijkste is
    eigenlijk let ik nooit op het geluid of beter gezegt op de stilte want als ik niets hoor dan pas vind ik het verdacht , dan is ie niet afgegaan , of heeft ie niet scherp gesteld.
    De afmotor werkt ook alleen maar als je van dicht naar ver werkt
    Last edited by koen1950; 9 februari 2009, 16:14.

    Comment


    • #32
      Re: Tamron 17-50 of Canon 17-55

      Ik heb heel lang zitten te twijfelen tussen tamron 17-50 of canon 17-55 f2.8.
      Uiteindelijk ga ik voor canon 17-55 f2.8 (op 450D). Nu bij het googlen kwam ik dit tegen:

      http://www.the-digital-pi...p;FLIComp=2&APIComp=2

      Als je dit bekijkt blijkt dat Tamron een betere kwaliteit heeft dan Canon.
      Of heb ik het mis?

      Comment


      • #33
        Re: Tamron 17-50 of Canon 17-55

        Oorspronkelijk geplaatst door Elca Bekijk bericht
        Ik heb heel lang zitten te twijfelen tussen tamron 17-50 of canon 17-55 f2.8.
        Uiteindelijk ga ik voor canon 17-55 f2.8 (op 450D). Nu bij het googlen kwam ik dit tegen:

        http://www.the-digital-pi...p;FLIComp=2&APIComp=2

        Als je dit bekijkt blijkt dat Tamron een betere kwaliteit heeft dan Canon.
        Of heb ik het mis?
        Je link werkt niet Ik kan je wel zeggen dat ik beide lenzen heb, en de Canon ver boven de Tamron uitkijkt

        Comment


        • #34
          Re: Tamron 17-50 of Canon 17-55

          Ik heb eerst een poosje de Tamron gehad, daarna ben ik overgeschakeld op de Canon. En
          dit is op ieder gebied de betere lens. Of ze ook het prijsverschil waard is, moet iedereen
          natuurlijk voor zichzelf uitmaken.

          Comment


          • #35
            Re: Tamron 17-50 of Canon 17-55

            Oorspronkelijk geplaatst door Elca Bekijk bericht
            Ik heb heel lang zitten te twijfelen tussen tamron 17-50 of canon 17-55 f2.8.
            Uiteindelijk ga ik voor canon 17-55 f2.8 (op 450D). Nu bij het googlen kwam ik dit tegen:

            http://www.the-digital-pi...p;FLIComp=2&APIComp=2

            Als je dit bekijkt blijkt dat Tamron een betere kwaliteit heeft dan Canon.
            Of heb ik het mis?
            Bij deze nog een keer:
            View the image quality delivered by the Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Lens using ISO 12233 Resolution Chart lab test results. Compare the image quality of this lens with other lenses.

            Comment

            Working...
            X