Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe Nikon?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nieuwe Nikon?

    Even deze topic afsluiten door te vertellen hoe het gegaan is.

    Vanavond dus bij Bartok Hasselt mijn probleem gaan uitleggen. Toen ik nog maar zei dat er geen Nikon kapje opzat, waren ze al meteen bereid om de lens terug te nemen.
    Er komen deze week nieuwe 18/200 binnnen, die ik dan kan ophalen zodra ze er zijn.
    Ik heb de huidige lens mogen houden tot ik de nieuwe krijg.

    Op zich netjes afgehandeld, maar feit blijft dit deze dingen in principe niet mogen gebeuren.
    Momenteel hadden ze geen 18/200 meer, dus ik ga er van uit dat ik een "toonzaalmodel" meekreeg.

    Maar goed, het is in alle vrede geregeld.
    Nikon D300 | Tamron 17-50mm 2.8 | Nikon 18-200mm VR | Sigma 150mm 2.8 Macro | Nikon SB-600 | Manfrotto 190XDB + 322RC2 Ball Head
    <<< www.pbase.com/robbyj >>>

    Comment


    • #17
      Re: nieuwe Nikon?

      voor bartok dus,zegt genoeg voor iedereen die er nog eens langsgaat,en zoals meerdere malen al gezegt
      "eerlijk duurt het langst"
      deze maal nrs controleren op lens en garantiekaart hè,is van groot belang,
      indien later problemen en deze stemmen niet overeen=geen garantie
      veel plezier met je nikkor
      BD0968BE
      nikon
      D2Xs

      Comment


      • #18
        Re: nieuwe Nikon?

        Inderdaad, heel nette service!
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: nieuwe Nikon?

          Zeker terug doen die cap!
          Maar ook zeker niet ONBELEEFD doen!
          Als ze die niet mochten wisselen, dan pas uw stem verheffen en om de directeur of de baas vragen "Ik wil de baas spreken" en blijven aandringen tot hij er is.
          Maar altijd beleefd blijven zeker beleefd blijven daar haal je het meeste mee.
          En "IK EIS" enz. gebruiken en niet afgeven.
          Maar ik denk eerder dat het om een vergissing gaat en dat ze niet moeilijk gaan doen om een lenscap. Zou trouwens heel dom zijn van hen.

          Grtz, RF
          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #20
            Re: nieuwe Nikon?

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Zeker terug doen die cap!
            Maar ook zeker niet ONBELEEFD doen!
            Als ze die niet mochten wisselen, dan pas uw stem verheffen en om de directeur of de baas vragen "Ik wil de baas spreken" en blijven aandringen tot hij er is.
            Maar altijd beleefd blijven zeker beleefd blijven daar haal je het meeste mee.
            En "IK EIS" enz. gebruiken en niet afgeven.
            Maar ik denk eerder dat het om een vergissing gaat en dat ze niet moeilijk gaan doen om een lenscap. Zou trouwens heel dom zijn van hen.

            Grtz, RF


            Kuchkuch
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #21
              Re: nieuwe Nikon?

              Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              k' Was nog niet helemaal wakker, vandaar
              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X