Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SIgma of Nikon ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SIgma of Nikon ?

    als je wat meer kwaliteit wilt zou ik iets anders doen... de super zooms a la 18-200mm blinken nu eenmaal niet uit in beeld kwaliteit...

    koop een 18-70mm, tweedehands gaat ie een 125€ en het is echt een goed objectief, toch een pak beter dan de objectieven die je hier had voorgesteld... verkoop je 18-50mm
    en daar bij dan een 70-300mm VR... of eventueel een 50-200mm VR,
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #17
      Re: SIgma of Nikon ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Ik heb tot nu toe zelf nog geen enkele sigma goed bevonden, ook mijn 50mm 1.4 EX, die optisch absoluut beter is dan de Canon, maar toch weer op gebied van autofocus onbetrouwbaar was. (2 exemplaren, verschillende problemen)
      Er is altijd iets met die Sigma's, en waarom zou je niet het originele, zeker 100% werkende kiezen, het is voor "het leven"
      Voor mij is het enigste argument voor de aankoop van een sigma, dat is en onbestaand lens, zoals bij nikon een 120-300 2.8 .
      Maar ja, ik ben ik....
      Gebruik je die Sigma dan nog?

      We hebben het hier trouwens eerder ook al over gehad: http://forum.belgiumdigital.com/f35/...ml#post2106410

      Comment


      • #18
        Re: SIgma of Nikon ?

        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
        Gebruik je die Sigma dan nog?

        We hebben het hier trouwens eerder ook al over gehad: http://forum.belgiumdigital.com/f35/...ml#post2106410

        Nee frank, heb hem teruggedaan, zoals gezegd, optisch super, maar de focus.... Al hoeft dit voor nikon natuurlijk niet zo te zijn. Of had ik er 2 slechte uit 1 batch?

        Comment


        • #19
          Re: SIgma of Nikon ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Nee frank, heb hem teruggedaan, zoals gezegd, optisch super, maar de focus.... Al hoeft dit voor nikon natuurlijk niet zo te zijn. Of had ik er 2 slechte uit 1 batch?
          Als je er de internationale fora op na leest, ben je zeker niet alleen

          Comment

          Working...
          X