Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens canon bereik 24/28 - 100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Lens canon bereik 24/28 - 100

    Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht

    Voor je vraagt over wat ik niet/wel tevreden ben:
    - Doe vooral sportfotografie, maar voor mij is de snelheid van de autofocus toch niet echt van belang, op dat vlak valt hij soms tegen.
    - Storende vervormingen op 28mm.
    + Handige lens, ideaal bereik.
    Ik heb u niet genoemd, was meer in het algemeen.....
    Terzake:
    Een betere , maar minder bereik is natuurlijk de 24-105 F 4 L , maar ook die heeft vervorming , de autofocus zou wel snel moeten zijn.

    Comment


    • #17
      Re: Lens canon bereik 24/28 - 100

      Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
      Hallo, ik zocht een lens met ongeveer een bereik van 24 of 28 tot 100 mm (mag iets minder, bvb 70), aan een betaalbare prijs (max 450 euro ofzo), maar toch van een goeie kwaliteit zou een EF lens moeten zijn. Heb nu de 28-135 lens maar ik vind dat deze toch een bedenkelijke kwaliteit heeft.
      Alvast bedankt,
      Als je die zoomrange wil dan "moet" je doorsparen naar een 24-105 F4 IS ... willen of niet, .. . "je moet" ;-)
      Echt waar.
      Imagination is more important than knowledge...
      http://www.kiekje.be

      Comment


      • #18
        Re: Lens canon bereik 24/28 - 100

        ik volg op vlak van de 24-105, tegenwoordig vind je hem voor minder dan 700€ soms op het forum, en voor die prijs moet je echt niet twijfelen.
        vervorming valt nog behoorlijk goed mee vind ik, het is merkbaar, maar ik vind het niet echt storend.
        AF is idd heel snel en accuraat.
        ik zou hem voor geen geld meer willen missen.
        over over die sigma heb ik ook al vaak goeie dingen gehoord, ken iemand met zowel de 24-70 van canon als de sigma en die zou de canon niet opnieuw kopen. het is het grote prijsverschil volgens hem niet waard.
        Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

        Comment


        • #19
          Re: Lens canon bereik 24/28 - 100

          Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
          Als je die zoomrange wil dan "moet" je doorsparen naar een 24-105 F4 IS ... willen of niet, .. . "je moet" ;-)
          Echt waar.
          Dit is een super lens, ik heb hem al gebruikt voor panning shots op Spa Francorchamps (als je echt kortbij kan staan) en de AF is werkelijk snel met deze lens. Hij kost een beetje en is redelijk zwaar, maar voor dit bereik zal je niet snel beter vinden.

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment

          Working...
          X