Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 18-200 probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon 18-200 probleem

    Oorspronkelijk geplaatst door Timmeee Bekijk bericht
    Ik denk dat dat knopje dient voor als je de camera op dat moment niet aan het gebruiken bent.

    Besides: Meestal hou je bij een zoomlens je lens toch vast om te richten? Alleja, ik toch, en dan blijft ie toch op 80mm.

    dat denk ik nu ook wel
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

    Comment


    • #17
      Re: Canon 18-200 probleem

      het is waarschijnlijk ook nog wel extreem fel bij jou omdat hij nog zo nieuw is .. naarmate hij verslijt wordt hij ook wat straffer .
      Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

      Comment


      • #18
        Re: Canon 18-200 probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door slechten Bekijk bericht
        het is waarschijnlijk ook nog wel extreem fel bij jou omdat hij nog zo nieuw is .. naarmate hij verslijt wordt hij ook wat straffer .
        Meestal is het omgekeerd hoor....

        Comment


        • #19
          Re: Canon 18-200 probleem

          Oorspronkelijk geplaatst door kolibri Bekijk bericht
          is normaal

          je kan hem maar vast zetten in ingezoomde stand
          je bedoelt het goed maar zegt het fout

          --> correctie: je kan hem maar vast zetten in UITgezoomde stand

          + in dit filmpje vertellen ze je alles wat je moet weten .. gwn ff kijken http://www.youtube.com/watch?v=HsL4Te8g_1k
          Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

          Comment


          • #20
            Re: Canon 18-200 probleem

            Mijn Nikkor 18-200mm zoomt ook uit als ik mijn camera naar beneden richt en ik geef een klein beetje zoom gaat hij ook vanzelf naar beneden,maar daar heb ik me nog nooit aan gestoort!!

            Mijn Tamron 17-50 2.8f zoomt niet uit inderdaad en toch gebruik ik altijd het lockknopje...daar is er dan wel één aan gemaakt.

            Kan geen kwaad alle zoomlenzen bijna hebben dit fenomeen!!

            grtz Dirk
            D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
            Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

            Comment


            • #21
              Re: Canon 18-200 probleem

              de mijne heeft dat ook al vanaf het begin , ik had dat maar al als normaal bestempelt

              de laatste week gebruik ik vaak dat lock knopje en dat heeft me al veel ergernis bespaard

              ik ben ook nog maar 3 weken met zulke spullen bezig , bestaat er een handleiding voor dumies ? , ik heb al veel geleerd maar ik moet nog van ver komen ...

              Comment

              Working...
              X