Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

extender

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: extender

Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
    En wat is voor jou dan een ideale omstandigheid? Een stil zittend vogeltje in de zon op f/16?

Sportfotografie is al 10 jaar mijn job en op één dag kan ik toch wel uitmaken of een extender voldoet of niet. Een extender is geen body waar je tal van instelmogelijkheden hebt. Maakt hij de beelden te soft op f/4 of vertraagt hij de AF te fel, dan kan ik er niets mee beginnen. Ik weet echt niet met welke instellingen ik maanden moet experimenteren hoor. Misschien kunnen jullie me dat vertellen? Het was trouwens tennis waarbij ik hem getest had. Een trage en snelle sport in één dus.
    Dus omdat een extender bij sportfotografie niet voldoet ( wat ik kan aannemen ) is deze volstrekt waardeloos , ik zou zeggen verruim je horizon, er is meer dan sportfotografie alleen in het leven
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
      ik zou zeggen verruim je horizon, er is meer dan sportfotografie alleen in het leven
      Wat heb jij toch met die persoonlijke aanvallen als ik vragen mag? Een beetje een laag zelfbeeld ofzo?
      Ik heb van de combinatie van mijn hobby's (sport en fotografie) mijn beroep kunnen maken, mag dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
        Wat heb jij toch met die persoonlijke aanvallen als ik vragen mag? Een beetje een laag zelfbeeld ofzo?
        Ik heb van de combinatie van mijn hobby's (sport en fotografie) mijn beroep kunnen maken, mag dat?
        Sorry, Subby, maar beweert hij dat dan?? Je was gewoon een beetje kort door de bocht, door puur vanuit je eigen sportfotografie te oordelen... Ik zeg, ook dat een 2x extender voor andere takken van fotografie wel degelijk goed kan zijn..Op de kast zitten kan altijd nog...

Comment

Allez dan, ik zal in de toekomst wat duidelijker proberen te zijn

Comment

Working...
          X