Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerst-Lens voor 40D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kerst-Lens voor 40D

    da's omdat jullie er mee opgegroeid zijn en Perrush mss. niet...
    Ik bedoel maar: hier (en op andere fora en online discussieplaatsen) wordt soms gezegd dat woorden gevaarlijk zijn omdat ze niet gekaderd kunnen worden in hun context en omdat je geen visuele signalen krijgt van de verzender (sarcasme, "al zwanzend",...).
    Die icoontjes kunnen dat verhelpen, alhoewel het dan weer kan staan voor 'ik ben hier niet veel mee' of net zo goed voor iets anders...
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

    Comment


    • #17
      Re: Kerst-Lens voor 40D

      Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
      da's omdat jullie er mee opgegroeid zijn en Perrush mss. niet...
      Ik bedoel maar: hier (en op andere fora en online discussieplaatsen) wordt soms gezegd dat woorden gevaarlijk zijn omdat ze niet gekaderd kunnen worden in hun context en omdat je geen visuele signalen krijgt van de verzender (sarcasme, "al zwanzend",...).
      Die icoontjes kunnen dat verhelpen, alhoewel het dan weer kan staan voor 'ik ben hier niet veel mee' of net zo goed voor iets anders...

      Perrush is hier al jaren lid, en eerlijk gezegd had ik net dezelfde reactie als Perrush. Is het nu echt zo moeilijk om je tekst even na te kijken. En als je een fout maakt, accepteer dat dan en begin niet met te gooien
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

      http://supermasj.zenfolio.com

      Comment


      • #18
        Re: Kerst-Lens voor 40D

        effe voor de duidelijkheid: ik zit op tram 4 hé... ik heb voor de winkelvitrines nog staan gapen naar de ZX spectrum, Commodore 64,... en later naar de eerste CD-rom lezer.

        ik wou gewoon maar even zeggen dat jongeren bangelijk veel meer met vet coole termen en superlatieven gooien dan wij gewoon zijn. Ze zijn ook energieker en heviger en soms wat te heftig of direct in hun reacties... maar hé: ze zijn de toekomst, ook van een forum.

        Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik moest vroeger ook van geen "respect voor de oudere weten", en nu nog niet als dat het enige is waarop men zich kan beroepen. Openstaan en genuanceerd denken is iets dat de jongeren nog niet hebben en dat de ouderen niet meer kunnen blijkbaar. Ik denk dat beide uiteinden van het spectrum zich wat moeten inspannen om mekaar tegemoet te komen.

        PS: neen, dit is niet tegen iemand of iets gericht, dit is algemeen mijn idee, en mijn bezorgdheid. Ik zou het erg vinden als dit forum afzinkt naar ofwel een versteend clubje (zoals er - met alle respect voor de techniek die ik zelf ook nog beoefen - fotoclubs met overwegend dia's en analoog materiaal zijn) ofwel naar de andere kant...
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

        Comment


        • #19
          Re: Kerst-Lens voor 40D

          en effe terug to the point:

          Hoever staat het met de Kerstaankoop?
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #20
            Re: Kerst-Lens voor 40D

            Hmm, ja, die icoontjes zijn idd voor interpretatie vatbaar. Ik ben er geen gigantische voorstander van, maar het is wel zo dat ze misverstanden uit de wereld kunnen helpen. En toch had ik zoiets van 'is dat er niet wat over', maar ja, meningen hierover zullen tamelijk uiteenlopend zijn. En vergeet tenslotte ook niet dat Cedricje 14 is, ik ben zelf ook maar twee jaar ouder, maar hou daar wel degelijk rekening mee bij het geven van commentaar. Uiteindelijk is hij net zoals ik een jaar geleden een enthousiaste beginner die zo snel mogelijk wil bijleren, en de repliek van Leonidas (met alle respect) zal hij als een bericht gezien hebben waar hij persoonlijk geen baat bij had, ondanks het feit dat dit 'zijn topic' is.

            En daar wil ik tenslotte nog aan toevoegen dat ik Yourt groot gelijk geef. Om het in 'jongerentaal' te zeggen: " ", hoewel ik van mening ben dat er wel degelijk jongeren zijn die kunnen nuanceren.

            Klaas
            "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
            website fotoblog

            Comment

            Working...
            X