Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 24mm F2.8 of EF 28mm F1.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon EF 24mm F2.8 of EF 28mm F1.8

    Oorspronkelijk geplaatst door yannicks Bekijk bericht
    Houd ons op de hoogte van je bevindingen bij art&craft.

    gr
    Yannicks
    Zal ik doen. Ben er dit weekend niet meer geraakt. Gaat de belangstelling naar de ervaring met de winkel zelf of gewoon naar de lenzen?

    Comment


    • #17
      Re: Canon EF 24mm F2.8 of EF 28mm F1.8

      Oorspronkelijk geplaatst door stefanv Bekijk bericht
      Zal ik doen. Ben er dit weekend niet meer geraakt. Gaat de belangstelling naar de ervaring met de winkel zelf of gewoon naar de lenzen?
      Beide.
      Ik ben ook van de streek en zou binnenkort nog wat materiaal willen kopen.
      Daarnaast interesseert een 28 f1.8 me al geruime tijd.

      gr
      Yannicks
      Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

      Comment


      • #18
        Re: Canon EF 24mm F2.8 of EF 28mm F1.8

        Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk bericht
        Aan de vorige posters die wel een 35mm F2.0 hebben, hoe zit het met de hoeken bij jullie exemplaar?
        Ik had een 35 f2.0 en als ik me goed herinner kon ik zeker niet klagen van de scherpte in de hoeken bij groot diafragma.
        Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

        Comment

        Working...
        X