Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lichtsterke Lenzen voor concertfotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lichtsterke Lenzen voor concertfotografie

Is dit dan zonder USM die 28F1.8?

Comment

Sorry, ik had het over de 50mm lenzen. De 28mm ken ik niet.

Er staat hier wel een mooie review: http://www.the-digital-picture.com/R...ns-Review.aspx
      Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Comment

Vergeet niet ook eens te kijken naar de 135f2: haarscherp, snelle af en niet te duur.
        Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Ik werk op zo'n locaties met mijn 24-70mm f2.8.
          Vind ik ook goed ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dissociety Bekijk bericht
            Ik heb gelezen dat die 1.8 ook USM is en hopelijk de scherpstelling van de AF wel wat vergemakkelijkt. Het soms heel moeilijk om in uiterst donkere omgevingen zelf manueel je scherpstelling af te stellen. Het feit dat ik een bril draag en dus minder goed door mijn zoeker kan kijken speelt hier waarschijnlijk in mee.
            Ik heb veel dure hobby's.
            Wel, ik vermoed dat het voornamelijk de sensor is die verantwoordelijk is voor dit fenomeen.

Op een 1D kan je ook met meer lenzen overweg met 2x extender omdat de sensor hoger gevoelige AF punten heeft (ook meer, 45 wel te verstaan, dus veel meer kans).

Misschien het moment om een van de vele dure hobbies te laten en voor een andere body te gaan
            Canon 30Dtje ; 2 zoomlensjes ; SpeedLite flitsertje ; een onstabiel statief ; Kleine rugzak

Comment

Een andere body komt er zeker... alleen nu niet Hobbies kan ik loslaten, heb al veel moeten stopzetten voor puur gitaar spelen en nu een beetje fotografie.

Het gaat niet snel maar ik geraak er wel met het materiaal dat ik heb

Comment

Working...
              X