Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gemiddeld gaan die 950 a 1000 euro en met uitzondering eens eentje rond de 800 euro.
In Duitsland is het aanbod groter, maar ook de vraag.
Naar mijn mening is de 2dehands prijs niet in verhouding rekening houdend met de alternatieven (lees: ik vind ze voor mezelf overgewaardeerd). Het is idd de beste van de 80-200 reeks (beeldkwaliteit/focussnelheid), maar tegelijk ook de zwaarste. De 70-200 geeft als extra VR is jammer genoeg iets langer (het grootste nadeel), maar weegt 100gr minder en heeft optisch gezien dezelfde/betere kwaliteiten en geeft je als extra VR. Die duikt ook af en toe eens op aan 1200 tot 1300 euro...
ik heb de mijne vr 780 euro gekocht, in topkwaliteit en ik moet zeggen dat ik (mijn mening) ze scherper vindt dan de 70-200, is wel zeer zwaar, maar de moeite te dragen
Photography helps people to see -Berenice Abbott-
BD1050BE
Comment