Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief omgevallen, lens kaduuk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Statief omgevallen, lens kaduuk

    ik zou dan toch de gegevens moeten hebben van de 'onhandige buurman'.

    ga morgen maar langs een fotoboer voor een offerte..
    hoop dat het een kwestie is van nieuwe ringen plaatsen (als dit zo los mogelijk is?)
    ... maarja, voor ik allemaal senarios ga speculeren, kan ik beter ff afwachten
    Thomart.nl
    Designing&Photography

    Comment


    • #17
      Re: Statief omgevallen, lens kaduuk

      Ik heb enkele maanden geleden ook het ongeluk gehad om mijn camera met lens te laten vallen. Alles gelukkig nog intact, behalve een zeer klein deukje vooraan in de lensring. Op zich niet erg, maar wel vervelend indien ik een (polarisatie)filter wens te gebruiken.
      Ik ontmoette gisteren toevallig iemand die vroeger 'fijnmekaniek' had gedaan (hij is nu met pensioen). Hij vertelde mij dat een 'fijnmekanieker' makkelijk dat deukje kan herstellen en indien nodig ook de interne schroefdraad kan 'zuiveren'.
      Ik volg dus met belangstelling uw pad (vooral wat de kostprijs betreft), maar ik zal deze week ook eens proberen of ik iemand kan vinden die aan 'fijnmekaniek' doet.

      Guy
      www.guydewestelinckfotografie.be

      Comment


      • #18
        Re: Statief omgevallen, lens kaduuk

        ThOmas,

        Eerlijk duurt het langst, al kost het je soms wel wat geld.

        Het feit dat verzekeringen nu zo moeilijk doen, komt door al die profiteurs die de verzekering willen laten betalen voor schadegevallen die dat niet kloppen. ( de goede met de slechte ) weet je wel.
        Vroeg of laat heb je ze echt nodig, en trekken ze het nog in twijfel en komt er van betalen niets van.

        Zoals Black B@ndit zegt, opletten is de boodschap.

        Verzekeringsmaatschapijen weten wel beter, die gaan niet over één nacht ijs.

        PS: Ik weet wel dat sommige mensen dit niet graag zullen lezen, maar zo is het nu eenmaal.

        Ik wens je veel succes.

        Groeten.
        Go with the flow

        Comment


        • #19
          Re: Statief omgevallen, lens kaduuk

          Oorspronkelijk geplaatst door beeldstabilisator Bekijk bericht
          ThOmas,

          Eerlijk duurt het langst, al kost het je soms wel wat geld.

          Het feit dat verzekeringen nu zo moeilijk doen, komt door al die profiteurs die de verzekering willen laten betalen voor schadegevallen die dat niet kloppen. ( de goede met de slechte ) weet je wel.
          Vroeg of laat heb je ze echt nodig, en trekken ze het nog in twijfel en komt er van betalen niets van.

          Zoals Black B@ndit zegt, opletten is de boodschap.

          Verzekeringsmaatschapijen weten wel beter, die gaan niet over één nacht ijs.

          PS: Ik weet wel dat sommige mensen dit niet graag zullen lezen, maar zo is het nu eenmaal.

          Ik wens je veel succes.

          Groeten.
          Voila, het is door allemaal die 'onschuldige' oplichters dat wij allemaal veel te veel moeten betalen voor ons verzekeringen. Dergelijke praktijken kunnen ze niet streng genoeg bestraffen.

          Comment


          • #20
            Re: Statief omgevallen, lens kaduuk

            Illegale software mag niet op dit forum maar oplichting is geen probleem

            Als alles naar behoren werkt zou ik het zelf eens proberen te maken als je geen gebruik maakt van filters.
            Een fijn vijltje en schuurpapier icm secondelijm doet wonderen.
            Wel opletten voor je glas.

            Als het nu een lens van €1000+ was zeg ik , laat het doen.

            Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

            Comment


            • #21
              Re: Statief omgevallen, lens kaduuk

              [QUOTE=Maar naar wat stuur ik de lens op... Tamron Fabriekje?[/QUOTE]

              Tamron wordt in Belgie verdeeld door De Beuckelaer, gelegen aan de Boomsesteenweg (Aartselaar of Schelle of zo). Daar eens aankloppen?

              Comment


              • #22
                Re: Statief omgevallen, lens kaduuk

                Superglue, zonnekap erop en gebruiken. Ik denk dat reparatie al gauw de waarde zal overtreffen.
                Sony en Olympus
                Fotoseries

                Comment


                • #23
                  Re: Statief omgevallen, lens kaduuk

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  dacht dat je een nogal onhandige buurman had!!!
                  grt,bouk.
                  Kun je proberen...maar dan zal de buurman zijn verzeking moeten aanspreken, Familiale verz. waar een franchise opzit

                  PS: Die franchise hebben ze in het leven geroepen omwille van oplichters. Ik kan het weten, heb nog in het verzekeringswezen gezeten.
                  Last edited by SteFoto; 19 oktober 2008, 06:36.
                  Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

                  Comment

                  Working...
                  X